طرح ضد اینترنتی نمایندگان تا کجا پیش رفت؟


طرح ضد اینترنتی نمایندگان تا کجا پیش رفت؟

روز جدید مجلس شورای اسلامی فردا طرح “حمایت از مصرف کننده در فضای مجازی” را بررسی می کند.

مجلس شورای اسلامی یک جلسه علنی این هفته در روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه برای بررسی گزارش کمیته رویه اتاق در مورد طرح اضطراری دوگانه برگزار می کند ، و مجریه را ملزم به پاسخ به هشدارهای کتبی و شفاهی نمایندگان مجلس و بررسی گزارش کمیته اقتصادی در مورد این لایحه. اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز (اعاده شده توسط هیئت امنا) و همچنین گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد پیش نویس توافق نامه کمک حقوقی متقابل در امور مدنی بین ایران و برزیل و پیش نویس توافق نامه در مورد استرداد مجرمان بین ایران و برزیل. شورای امنيت بازگشت دوشنبه در دستور کار عمومی است.

گزارش کمیته قضایی و حقوقی در مورد پیش نویس پروتکل همکاری در مبارزه با جرایم سازمان یافته در دریای خزر ، ضمیمه توافق نامه همکاری امنیتی در دریای خزر ، گزارش کمیته انرژی در مورد لایحه انتقال اموال ، امکانات ، ماشین آلات و تأسیسات مربوط به آب و آب ، گزارش کمیته کشاورزی در مورد طرح تقویت امنیت قضایی کشور و رفع موانع تولید محصولات کشاورزی و گزارش کمیسیون در مورد برنامه و بودجه برای تصویب درخواست بررسی حقوق غیرمتعارف در دستور کار دستگاه های اجرایی روز دوشنبه.

کمیته های مجلس شورای اسلامی از فردا (دوشنبه) با حضور برخی از مدیران به مدت سه روز تشکیل جلسه می دهند.

کمیسیون صنعت و معدن از وزیر صمت دعوت کرد تا روز سه شنبه در کمیسیون شرکت کند تا به س questionsالات تعدادی از نمایندگان پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید  تجارت بین ایران و افغانستان در برخی مرزها متوقف شده است

کمیته آیین دادرسی مجلس به بررسی طرح شفافیت آرا اعضا ادامه می دهد و کمیته اصل 90 نیز به بررسی طرح اصلاح مواد قانون دیوان محاسبات ادامه می دهد.

کمیته امور داخلی و مشاوره همچنین اولویت های قانونی و نظارتی کمیته را در روز دوشنبه بررسی می کند.

کمیته اجتماعی پارلمان همچنین کلیات لایحه حمایت از کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت را با حضور برخی از مقامات ذیربط بررسی خواهد کرد.

کمیته های دیگر برخی از برنامه ها و حساب ها را با حضور افسران اجرایی مربوط بررسی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید