مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طرح شورای امر به معروف و نهی از منکر طوایف رونمایی می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش خبرنگار مهر، محسن اکبری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت آغاز دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات سازمان تبلیغات سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به فراموشی سپرده شده و مشکلاتی که دیده می‌شود ناشی از این موضوع است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با اشاره به جایگاه نظارت همگانی در جامعه بیان کرد: همه مسئولین و مدیران در هر جایگاهی نیازمند نظارت مردمی هستند و اگر این نظارت‌ها در چارچوب قانون و بر اساس آموزش‌های دیده شده و توسط افراد متخصص صورت بگیرد قطعاً دیگر شاهد مشکلات عدیده در جامعه نخواهیم بود.

وی افزود: در دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر ۳۵ برنامه محوری به مانند برگزاری شورای امر به معروف و نهی از منکر استان، تریبون آزاد مطالبه گران با مسئولان، نشست‌های مختلف علمی و تخصصی و آموزشی، تجلیل از فعالان حوزه فریضتین، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای امر به معروف و نهی از منکر و دیدار با خانواده‌های آنها، سخنرانی با محوریت فریضتین در مساجد و ویژه برنامه‌های متعدد در صداوسیما و رادیو شهری را در دستور کار داریم.

اکبری اضافه کرد: برای دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر امسال شعار «قیام حسینی، مردم مطالبه گر، مسئولان پاسخگو» تعیین شده و دو هشتگ #بی‌تفاوت_نباشم و #همه_مسئولیم نیز در فضای مجازی نشر داده خواهد شد. شایان ذکر است در پایان مراسم ۱۰ رسانه و خبرنگار برتر و فعال حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان با اهدا هدیه و لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید  حراج خودروی خاص نخست وزیر کویت با قیمتی عجیب !+عکس

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *