طرح حفاظت از فضای مجازی دوباره به عموم بازگشته است!


پس از گذشت یک تا دو ماه ، این طرح مجدداً در دسترس عموم قرار می گیرد تا در صورت تصویب به هیئت امنا ارسال شود.

طبق گزارش ها صبحگاه به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات مجلس ، روابط عمومی مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تنها طرح “حمایت از حقوق مصرف کننده” در مجلس تصویب شده است.

آنچه صبح امروز در صحن علنی مجلس در مورد طرح “حمایت از حقوق مصرف کننده و خدمات اساسی” به تصویب رسید صرفاً تعیین نحوه برخورد با این طرح در مجلس است که در برخی از خبرگزاری ها به اشتباه به عنوان تصویب “فضای مجازی” منعکس شده است. طرح”.

امروز (26 آگوست 1400) نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی طرح “حمایت از حقوق مصرف کنندگان و خدمات اساسی” را در دستور کار قرار دادند و با رأی وحدت رویه نمایندگان تصمیم بر این شد که در کمیسیون مشترک ویژه نامه ای به مجلس ارسال می شود.

در توصیف این مصوبه ، باید توجه داشت که آنچه تصویب می شود ، صرفاً تعریف “نحوه بررسی طرح” در مجلس است که در برخی از خبرگزاری ها به اشتباه “تصویب طرح فضای مجازی” منعکس شده است.

بر این اساس ، این پروژه به کمیته مشترکی متشکل از کمیته های تخصصی پارلمان بازگردانده می شود که پس از مدت زمان معین (یک تا دو ماه) با حضور کارشناسان ، فعالان فضای مجازی و کارشناسان دولت و بخش خصوصی مورد بررسی قرار می گیرد.

روند بررسی طرح به گونه ای خواهد بود که هرگونه تصویب در این کمیته به صورت علنی و روزانه اعلام می شود و پس از گذشت یک تا دو ماه برنامه به دادگاه عمومی ارجاع می شود ، بنابراین در صورت موافقت نمایندگان ، دوره آخر آزمایشی خواهد بود. تعیین و برای تصویب به شورای نگهبان ارسال می شود.

بیشتر بخوانید  شهرآورد ۹۷ آغاز شد/استقلال صفر

دیدگاهتان را بنویسید