مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طرح جدایی ری از تهران از کجا آمد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آیا جداسازی ری از تهران عملی است؟

استقلال شهر ری

تشویق کننده: رئیس شورای شهر تهران درباره طرح جدایی ری از تهران اعلام کرد که استقلال شهر و سایر مناطق حاشیه شهر باعث اختلال در کار مدیریت شهری می شود.

مهندس محسن هاشمی در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت ارائه طرح جدایی ری از تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اکثر اعضای شورای شهر تهران با جدایی ری از کلانشهر تهران موافق نیستند، اظهار کرد: این طرح جدایی ری از کلانشهر تهران را تایید نمی کند. ، آنها را دارای نگرش منفی می دانند. پیامدها در حوزه شهرسازی و زیرساخت ها.

معایب طرح جدایی ری از تهران

وی افزود: بر اساس بررسی های کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران، تفکیک مناطق حاشیه نشین مانند شهر از تهران منجر به ایجاد اختلال در مناطق شهری، ساخت و سازهای بی رویه و خارج از طرح جامع می شود.

هاشمی با بیان اینکه در حوزه زیرساختی با توجه به یکپارچگی زیرساخت های حمل و نقل مانند مترو، اتوبوس و … سایر زیرساخت های عمرانی و نرم افزاری، استقلال شهری و سایر مناطق حاشیه شهر باعث اختلال در فعالیت های مدیریت شهری می شود، تصریح کرد: این امر موجب ایجاد اختلال در فعالیت های مدیریت شهری می شود. وی خاطرنشان کرد: از نظر ما این اقدام به نفع شهروندان شهری نیست و باعث کاهش بودجه و منابع مدیریت شهری و امکانات آنها خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: اگر این موضوع در دستور کار جلسه مشترک نمایندگان شورای شهر و مجلس تهران باشد، دلایل و نظرات خود را ارائه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  تصویر زیرزمینی از کودکی علی دایی در کنار خانواده اش در دهه 50

انتهای پیام/

طرح جدایی ری از تهران از کجا آمد؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *