مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ۱۴۰۱ + sale-iranecar-com – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله






1401 + sale-iranecar-com – طرح تعویض خودروی کارکرده در ایران چطور؟






نتایج قرعه کشی ایران خودرو 1400 + قیمت فروش نقدی، لیست نام، جدول و سایت (21 آذر)

طرح تعویض خودروی فرسوده 1401 + sale-iranecar-com، شرایط ثبت نام خودروهای فرسوده 1401 و طرح امحای خودرو، ثبت نام سامانه تخصیص یکپارچه ایران خودرو شهریور 1401 در ادامه مطلب.

“طرح معاوضه خودروی کارکرده” از سایت ایران خودرو sale-iranecar-com که در دوره برگزاری مرحله سوم فروش تلفیقی خودرو (25 تا 28 شهریور) 20 درصد در ظرفیت قرعه کشی محصولات خودروساز به ثبت می رسد. در صورتی که خودروی فرسوده موجود بر اساس کد ثبت نام، بر اساس شرایط خودروی درخواستی، قابل تحویل باشد.

به گزارش ایسنا، امروز (چهارشنبه 25 شهریور) ثبت نام مرحله سوم فروش تلفیقی محصولات این خودروساز آغاز می شود و برای اولین بار علاوه بر قرعه کشی سهم طرح عادی و طرح جوانان جمعیت ( طرح ویژه مادران) سهم 20 درصدی ظرفیت قرعه کشی محصولات خودروساز به «طرح خرید و فروش خودروهای کارکرده» اختصاص دارد.

در صورت وجود وسیله نقلیه فرسوده طبق کد ثبتی، مشروط بر اینکه فرد خودرو خود را ظرف دو ماه آینده اسقاط کند و گواهی اسقاط ارائه کند، خودروی درخواستی تحویل می شود.امید کلیباف – سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت – در خصوص جزئیات این پروژه و نحوه واگذاری و شرایط آن در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بند و تبصره 7 قانون بودجه سال جاری. 10 درصد ظرفیت خودرو مشمول طرح قرعه کشی برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده استفاده شود. از این رو در سومین طرح تلفیقی فروش خودرو که از امروز (چهارشنبه) آغاز می شود، برای اولین بار 20 درصد از ظرفیت خودروهای مشمول قرعه کشی را به این طرح اختصاص داده ایم. زیرا این اتفاق در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو رخ نداد.

بیشتر بخوانید  نرخ دلار برای جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ -

وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب افرادی که خودروهای فرسوده داشته اند و مشمول این طرح خواهند شد، می توانند در این مرحله از فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کنند و کد ثبت نام این افراد از دفتر مرکزی سوخت و حمل و نقل درخواست می شود. مدیریت. در صورت وجود وسیله نقلیه فرسوده طبق کد ثبتی، مشروط بر اینکه فرد خودرو خود را ظرف دو ماه آینده اسقاط کند و گواهی اسقاط ارائه کند، خودروی درخواستی تحویل می شود.





خطا: محتوا محفوظ است!!