طرح توسعه فضای مجازی یکی از اقدامات مثبت دولت است



به گزارش ایرنا ، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در یک کنفرانس ویدیویی در مراسم اختتامیه سی و پنجمین نشست مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور با حضور حسن روحانی رئیس جمهور اظهار داشت: روشن است که اقدامات مثبت این دولت بدیهی است.

وی اجرای طرح تحول در سلامت و توسعه فضای مجازی را اقدام مثبت دولت عنوان کرد و گفت: اگرچه مشکلاتی وجود دارد ، اما اگر بیمارستان ها تاسیس نشوند و تخت های بیمارستان زیاد نشود ، در طی تاج. “

وی ادامه داد: همچنین در دولت تدبیر و امید بسیاری از روستاها مجهز به اینترنت هستند و به دلیل پخش شدن تاج ، آموزش ها در سایه فضای مجازی برگزار شد که اکنون برخی به دنبال محدود کردن آن هستند.

حادمی اظهار داشت: دولت با تحریم های شدید ، بلایای طبیعی ، تاج ها و بسیاری از مشکلات دیگر روبرو است که اقدامات انجام شده باید با این مشکلات مقایسه شود ، اگرچه باید از مردم عذرخواهی کنیم که برخی اقدامات ناتمام انجام شده است ، اما وجود داشته است بسیاری از مشکلات

خادمی گفت: بار اصلی آموزش و پرورش بر دوش معلمان است و امیدواریم از اول مهر شرایط لازم را فراهم کنیم تا خانواده ها با خیال راحت فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.

بیشتر بخوانید  یک ویروس جدید جای کرونا را گرفت

دیدگاهتان را بنویسید