طرح «تسهیل در صدور پروانه کسب» توسط هیئت امنا تصویب شد.



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، هادی طحان نظیف امروز در گفت و گوی تلویزیونی از تصویب طرح تسهیل صدور برخی از پروانه های کسب و کار توسط شورای امنا خبر داد و گفت: این طرح مغایر با شرع مقدس و قانون اساسی شناخته نمی شود. “

وی گفت: امیدواریم همانطور که از عنوان این طرح مشخص است، اجرای این آیین نامه موجب تسهیل صدور پروانه کار و رونق کسب و کار در سال تولید، اشتغال مبتنی بر دانش شود.

سخنگوی هیات امنا گفت: در مرحله آخر هیات امنا هیچ مشکل مستقلی با این طرح نداشت، اما هیات عالی نظارت هیات اعزامی نگران صدور مجوز مشاغل پولی، مالی و ارزی بود. مجوزها باید تایید محور باشد و این موضوع در آیین نامه مشخص شود.

طحان نظیف ادامه داد: اصلاحی در این زمینه صورت گرفته و این موضوع روشن شده است. این اصلاحات را در جلسه شورای امنا مطرح کردیم و امروز به مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد که این مصوبه خلاف شرع مقدس و قانون اساسی تشخیص داده نشده است.

وی تاکید کرد: از نظر ما طرح تسهیل در صدور برخی مجوزهای کسب و کار در شورای امنا خلاف شرع مقدس و قانون اساسی نیست و امروز این موضوع را به مجلس اعلام می کنیم. ترتیبات زیر در اختیار مجلس است و مجلس باید به دولت اطلاع دهد و دولت باید در اسرع وقت برای اجرا ابلاغ کند. امیدوارم به زودی شاهد اجرای این مصوبه مهم باشیم.

بیشتر بخوانید  بایدن از کشته شدن شینزوآبه ابراز تأسف کرد/ او عمیقاً به مردم ژاپن اهمیت می دهد

دیدگاهتان را بنویسید