طرح بنزین برای همه روی میز رئیس جمهور/ آیا بنزین گران می شود؟



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، چند روز پیش ستاد هماهنگی طرح بازتوزیع یارانه بنزین از پایان دوره آزمایشی اجرای طرح بازتوزیع یارانه بنزین در جزیره کیش خبر داد.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در نشست خبری دیروز خود از آخرین وضعیت طرح بنزین دولت رونمایی کرد.

وی گفت: پس از گذراندن دوره آزمایشی پنج ماهه شیوه جدید منطقی سازی عرضه بنزین در مناطق آزاد، گزارشی به رئیس جمهور ارائه شده و قرار است جمع بندی و تداوم این طرح بررسی شود.

هرچند وزیر اقتصاد تاکید کرد اما لازم به توضیح است که این موضوع به معنای افزایش قیمت بنزین در سال جاری نیست.

البته 4 روز پیش ستاد هماهنگی طرح بازتوزیع یارانه بنزین از پایان دوره آزمایشی اجرای طرح بازتوزیع یارانه بنزین در جزیره کیش خبر داد.

اجرای آزمایشی طرح بازتوزیع یارانه بنزین در جزیره کیش

ستاد هماهنگی طرح بازتوزیع یارانه بنزین از اتمام اجرای آزمایشی طرح بازتوزیع یارانه بنزین در جزیره کیش خبر داد به دولت ارائه شود.

بر اساس این گزارش، در این طرح تمامی شهروندان دارای کارت کیشوندی اعم از مالکان خودرو و افراد فاقد خودرو می توانند سهمیه 20 لیتری بنزین دریافت کنند.

همانطور که پیشتر مسئولان منطقه آزاد کیش اعلام کرده بودند قیمت بنزین در این طرح تغییری نکرده و بنزین یارانه ای 1500 تومان و بنزین آزاد 3000 تومان است و افراد فاقد خودرو که بنزین مصرف نمی کنند. می توانند بخشی از بنزین یارانه ای خود را به دیگران انتقال دهند یا بفروشند.

بر این اساس سهمیه خودروهای عمومی همچنان مانند گذشته به کارت سوخت آنها واریز می شود.

بیشتر بخوانید  انتشار "تشیع" به مناسبت عید غدیر

دیدگاهتان را بنویسید