طرح احتمالی قطع برق در تاریخ 26 آگوست ، مازندران



به گزارش ایرنا ، یک کسوف همراه با برنامه ای که به صورت یک برنامه ملی برای ایجاد ثبات در شبکه و کنترل مصرف انرژی در اوج مصرف به سفارش مرکز کنترل شرکت توانیر به مدت 120 دقیقه انجام می شود ، در حالی که مصرف در روزهای اخیر به دلیل افزایش مصرف به حالت عادی رسیده است دو بار در روز و اعمال کسوف در رزرو در مازندران و دوباره مشکلات ناشی از قطع برق مشترکان را افزایش می دهد.

با توجه به تجزیه و تحلیل افزایش مصرف انرژی در کشور و همچنین هشدار افزایش دمای هوا از 3 به 7 اوت ، مصرف برق بیش از 65000 مگاوات است و به 66000 مگاوات می رسد که بیشترین مصرف برق در کشور است. بر این اساس ، به دلیل مشکلات ناشی از کمبود تولید ، عدم تعادل در تولید و مصرف ایجاد می شود که منجر به کسوف در برنامه می شود.

در تاریخ 2 ، 3 ، 4 و 5 آگوست پس از حدود سه هفته بدون وقفه ، قطعی برق برای برخی از مشترکان در شهرهای مختلف مازندران در نظر گرفته شده بود. مشاهدات خبرنگار ایرنا نشان می دهد که علاوه بر وقفه های برنامه در سراسر استان ، در برخی از نقاط از جمله شهر آمل ، قطعی برق یا برای بار دوم برقرار است که باعث قطع برخی مشترکان ساکن آمل می شود. 5 مرداد ، حتی بیشتر از ساعت 6 عصر برسید

در پرونده های PDF زیر جدول ، تعلیق احتمالی همه شهرهای مازندران برای روز چهارشنبه ، 27 اوت اعلام شده است. برنامه توقف شهرهای تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق مازندران (از گلوگاه تا فریدونکنار) در قالب PDF و شهرهای تحت پوشش شرکت توزیع برق مازندران غرب ، از جمله رامسر ، تنکابن ، عباس آباد ، کلاردشت ، چالوس ، نوشاهو ، نور و نور ، هر یک در A یک پرونده جداگانه موجود است.

بیشتر بخوانید  آنها بالاخره هستند! | اخبار از فارس

در انتهای جدول با وقفه های احتمالی در تاریخ 7 آگوست ، شهرهای تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق مازندران یک جدول قرمز رنگ دارند که این طرح قطع احتمالی یا ردیف دوم مشترکان برای کنترل مصرف برق در استان است.

طبق گفته شرکت توزیع برق مازندران ، در صورت عبور بیش از حد از حداکثر میزان مصرف و هرگونه وقفه دیگر در خارج از این برنامه ، به دلیل وقایع فعلی شبکه رخ می دهد و ممکن است مشترکین محترم آن را به رویدادهای شبکه نسبت دهند ، تکرار آدرس ممکن است خاموش شود. برنامه های کنترل در روزهای اخیر ، در این هفته قطعی برق طبق برنامه های احتمالی اعلام شده در مازندران اجرا نشد.

زمان وقفه های احتمالی در مدیریت مصرف برق علاوه بر سیستم “برق من” با انتشار جداول توسط شرکت های توزیع برق اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید