طرحی زیبا با نگین الماس در جواهرات فرانسوی!


گردنبند طلای زرد و پلاتین یلانگ یلانگ با الماس و یاقوت کبود زرد، رزگلد، رزگلد، انگشتر یاقوت با الماس، یاقوت، اسپینل، گارنت و یاقوت کبود زرد، انگشتر انتزاعی شماره 5 در طلای زرد و پلاتین با الماس سفید و زرد، انگشتر شانس شماره 5 از طلای زرد با الماس، یاقوت کبود زرد و گارنت، حلقه الماس سیلاژ در طلای سفید و الماس، انگشتر شماره 5 Absolu از طلای سفید و الماس،


جواهرات فرانسوی / انگشتر و گردنبند الماس

گوشواره رزگلد Blushing Sillage با الماس، یاقوت، اسپینل، گارنت و یاقوت کبود زرد، دستبند Blushing Sillage از رزگلد با الماس، یاقوت سرخ، اسپینل، گارنت و یاقوت کبود زرد، گردنبند GOLDEN SILLAGE در طلای زرد الماس، طلای زرد و طلای زرد گارنت اسپسرتیت با یاقوت کبود گلابی شکل زرد 8.80 و الماس گلابی شکل 3.21 قیراط D FL.


جواهرات فرانسوی / انگشتر و گردنبند الماس

باران تماشایی الماس تجربه خیره کننده ای از عطر معروف Chanel No را به ارمغان می آورد. گردنبند 5 در Diamond Sillage با بیش از 13 قیراط الماس. برای اولین بار در تاریخ، یک مجموعه جواهرات زیبا برای جشن صدمین سالگرد No. 5 بو. مجموعه شماره 5 راز ابدی عطر شماره 5 را تفسیر می کند. 5 با زیبایی فوق العاده.


جواهرات فرانسوی / انگشتر و گردنبند الماس

Patrice Leguero، مدیر استودیوی CHANEL Fine Jewelry Creation، به تمام جزئیات از بطری گرفته تا عطر و هر چیزی که بین آن‌ها قرار داشت فکر کرد و آنها را از طریق این مجموعه مجسم کرد. در ابتدا، ایده این بود که سنگ منحصر به فرد امضای مجموعه باشد. لگوئرو توضیح داد – نمی‌دانستم چه شکلی خواهد بود – و سپس ایده طراحی آن بر روی یک برش زمرد، یک سنگ مربع شکل به وجود آمد تا شکل برچسب روی بطری عطر را منعکس کند.

بیشتر بخوانید  چهره ی جدید افسانه بایگان در 60 سالگی


جواهرات فرانسوی / انگشتر و گردنبند الماس


دیدگاهتان را بنویسید