طراحی برنامه درسی برای شرایط تاج تا پایان مرداد – اخبار فرهنگیان و مدارس – اخبار اجتماعی تسنیم


به گفته گروه اجتماعی آژانس تسنیمحسن ملکی با تأکید بر اینکه اولویت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش تهیه مدلی درسی ویژه شرایط کرونر است ، اظهار داشت: در بخشهای فنی و حرفه ای و در قسمت نظری به دو مدل برنامه درسی جداگانه برای این امر نیاز داریم. تاج پادشاهی. این کار تا پایان ماه آگوست تکمیل می شود.

وی افزود: در طراحی این مدل تصمیم بر این شد که ملاحظات متعددی در نظر گرفته شود ، یکی از آنها تجربه ای است که سال گذشته به دست آوردیم. منبع دیگر در طراحی مدل ، تجربه سایر کشورها است. کل دنیا تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته است ، بنابراین مقالات زیادی نوشته شده است که در دسترس ما قرار دارد و ما می توانیم از این تجربیات استفاده کنیم. این الگو باید طوری طراحی شود که اگر آن را به استانها بفرستیم ، در اجرا مشخص باشد و اجزا و عناصر آن. کاملاً مرتبط و یکپارچه باشید.

رئیس سازمان تحقیقات و برنامه ریزی آموزشی یادآور شد: برای سال تحصیلی آینده ، ما نمی خواهیم برخی از دوره ها را از دست بدهیم ، اما ما الگویی را ارائه می دهیم تا بتوانیم آموزش های انعطاف پذیرتری را در تاج ارائه دهیم.

سرانجام ، ملکی تأکید کرد: “در ماه سپتامبر ، فعالیت های ما به شکل انتشار ، تبلیغ و معرفی مدل است ، بنابراین لازم است تا پایان ماه آگوست مدل ویژه ای از برنامه درسی برای شرایط تاج را تدوین و تدوین کنیم. . “

بیشتر بخوانید  مرزهای بین المللی دنیا | مرزهایی ساده اما عجیب بین کشورهای جهان

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید