طبق تصمیم بانک مرکزی و بانک ، بانک ها 6 روز تعطیل شدند


طبق تصمیم بانک مرکزی و بانکها که با هماهنگی دولت به تصویب رسیده است ، شعب بانکهای استانهای تهران و البرز طی 6 روز آینده تعطیل خواهند بود. بانک ها احتمالاً اسامی شعب کشیک را اعلام می کنند.

– “: طبق اعلام دولت و طبق پیشنهاد ستاد عملیاتی و كمیته امنیت ، اجتماعی و انضباط انتظامی ستاد تاج ملی و با موافقت رئیس جمهور ، کلیه دفاتر در تهران و البرز استان ها از فردا هفته آینده بسته خواهند شد.

از زمان اعلام تعطیلی 6 روزه تهران و البرز ، یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه مردم و فعالان اقتصادی ، نحوه کار بانک ها است. بر این اساس ، مدیران بانک ها همزمان با اعلام تعطیلی استان تهران ، فعالیت های بانک ها را در تعطیلات آینده هماهنگ می کنند.

به دلیل بسته نبودن سایر استانها ، معاملات بانکی دارای عوارضی است از جمله چک ، ضمانت و سیستم های بانکی.

با این حال ، طبق گفته رئیس ستاد مبارزه با فساد تاجگذاری ، بانک ها و اصناف در تهران و البرز به مدت شش روز تعطیل خواهند بود.

ساعتی پیش ، سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت های بورس اوراق بهادار در 6 روز تعطیلی را اعلام کرد که از فردا آغاز می شود ، در صورت تعطیلی یک هفته ای بانک ها در استان تهران ، چهار بورس اوراق بهادار در کشور نیز بسته شود

بانک مرکزی تا ساعتی دیگر بیانیه ای در این زمینه صادر می کند.

کلمه کلیدی: بانکبسته استبانک هااستان تهرانتهراناعلامدولتالبرزبانکهماهنگیتعطیلاتفعالان اقتصادیستاد ملی تاج6 روزتعطیلاتفعالیتضمانتنامهرئيس جمهوربانک مرکزیهفته بعدطبق پیامشعب بانکدولتستاد ملیاردوگاهعملیاتیانضباطیاجتماعیاز نظر اقتصادیپیشنهاد

بیشتر بخوانید  سلفی آسانسوری صبا راد کولاک کرد | صبا راد را دیگر نمی توان شناخت

دیدگاهتان را بنویسید