طبقه بالا نرو ، نماز نخوان! – ایسنا


بر اساس تجربه ، پنج توصیه می تواند با باشگاه های لیگ برتر ، به ویژه تیم های مهمتر مانند پرسپولیس و استقلال به اشتراک گذاشته شود. استفاده از این تجربیات می تواند درد آنها را در طول فصل کاهش دهد.

به گزارش ایسنا ، این روزنامه دنیای اقتصاد وی نوشت: “ما به آرامی به پنجره نقل و انتقالات نزدیک می شویم و باشگاه ها باید افراد مورد نیاز برای لیگ بیست و یکم را به خدمت بگیرند.” این دوره در فوتبال ایران پر از التهاب ، فرصت طلبی ، استرس و اخبار ضد و نقیض است. با این حال ، بر اساس تجربه ، می توان پنج توصیه را با باشگاه های لیگ برتر ، به ویژه تیم های مهمتر مانند پرسپولیس و استقلال به اشتراک گذاشت. استفاده از این تجربیات می تواند درد آنها را در طول فصل کاهش دهد.

قراردادهای گران قیمت امضا نکنید

غالباً یک مدیریت ساده “ابن الوکتی” فوتبال ایران وجود دارد که بر اساس آن مدیران باشگاه ها معتقدند فردایی هنگام امضای قرارداد وجود ندارد و اکنون آنها باید به هر رقمی که بازیکن می خواهد متعهد شوند. این تفکر نه تنها اشتباه است ، بلکه مخرب است. ممکن است هوادار امروز شما را برای جذب یا حفظ یک ستاره شاد کند اما فردا که پولی برای پرداخت این بازیکن ندارید ، همان هوادار مانند آوار بر سر شما می افتد. یکی از نمونه های قراردادهای گران قیمت ، تیم استقلال در این فصل بود. مدیران این باشگاه بازیکنان بسیار گران قیمت خریداری کردند و حتی تعداد ثبت شده بازیکنان سابق را نیز بر این اساس افزایش دادند. اکنون این باشگاه پولی برای پرداخت به بازیکنان ندارد. در نتیجه ، هر روز شاهد شدیدترین اعتراض ها و حتی انتشار نشریات و داستان هایی هستیم که دور از ادب هستند. وقتی با بازیکنی به مبلغ 3 میلیارد تومان قرارداد می بندید و با پرداخت 2 میلیارد تومان به او ، بیش از 60٪ از قرارداد او را پاک کرده اید و بازیکن بدون اعتراض فوتبالش را بازی می کند. با این حال ، وقتی با 8 میلیارد بازیکن قرارداد می بندید ، این 2 میلیارد تن فقط 25٪ از مبلغ قرارداد او است. این بدان معناست که کشور به همان میزان پول دریافت کرده است اما شاکی است و بدون تمرکز کافی قادر به انجام آن نیست. برای یک فصل راحت قراردادهای متعادل فصل پرداخت را منعقد کنید. نگران تقسیم بازیکنان نباشید. آیا پرسپولیس بدون شجاع خلیل زاده و بشار رسن و علی علیپور ناپدید شد؟

بیشتر بخوانید  رایزنی پادشاه اردن و رئیس پارلمان عراق درباره مناسبات دوجانبه و خروجی نشست سه‌جانبه

بازیکن را مجبور نکنید

اشتباه دیگر مدیران فوتبال ایران این است که بازیکنان جدایی طلب را مجبور می کنند. بررسی و مذاکره برای حفظ ستاره ها خوب است ، اما اگر بازیکنی واقعاً می خواهد برود ، نگه داشتن او غالباً به معنای کاهش کیفیت است. به عنوان مثال ، در اوایل لیگ نوزدهم ، علیرضا بیرانوند هر دو پا را در همان کفشی قرار داد که می خواست لژیونر شود. وی علاوه بر حاشیه سازی ، دچار افت فنی شدیدی شد که در پایان فصل بوژیدار رادوشویچ موفق شد دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران را قرار دهد! بعداً ، در چند هفته گذشته ، این باشگاه به بیرانوند اجازه داد تا آنجا را ترک کند و در بلژیک بماند. اگر بازیکنی در تیم وجود نداشته باشد ، بازداشت او صرفاً اشغال و سوزاندن پولهای قرارداد است. جدایی طلبان را رها کنید ، خصوصاً اگر به نفع باشگاه باشد.

نپرس

اخیراً در مسابقات نقل و انتقالات ، مدیران پرسپولیس و استقلال از آنها می خواهند ستاره جذب کنند و حیثیت تیم را از بین ببرند. هر چقدر فوتبالیست خوبی باشد ، تغییر نام تجاری باشگاه های محبوب از او بزرگتر است. به دنبال استخدام بهترین ها باشید ، اما اعتبار باشگاه را با بازیکن لگد نزنید. ستاره ای که تیم خاصی را می خواهد به بالاترین موقعیت فصل نیز برسد. در برهه ای از زمان ، علی پروین در نمایش معروف سورتمه موافقت كرد كه بازیكنی را جذب كند ، مثلاً یك میلیون دویست هزار تن ، اما در عمل دویست هزار تن پرداخت كرد ، سپس پیراهن پرسپولیس را روی میز گذاشت و گفت: ” اینها یک میلیون تومان دیگر است. ” ما می دانیم که زمان تغییر کرده است ، اما از ارزش پیراهن تیم های محبوب کاسته نشده است. من می آیم؟ مدیران پرسپولیس و استقلال باید به یاد داشته باشند که مقدس بودن امامزاده باید مسئول این امر باشد.

بیشتر بخوانید  رایزنی های ایران و قطر در مورد برجام و جام جهانی

رانندگی نکن

در یک فصل پر از نقل و انتقالات ، بسیاری از بازیکنان از باشگاه های رقیب پیشنهادات جعلی برای خود ارائه می دهند. به عنوان مثال ، طرف در حال مذاکره با استقلال است اما می گوید من از پرسپولیس یا سپاهان پیشنهادی دارم. او حتی ممکن است به این کلوپ های مخفی بازاریابی سر بزند یا به دوستان رسانه ای خود بگوید با کارمندان این تیم ها مصاحبه های جعلی انجام دهند. در اکثر این موارد ، هیچ پیشنهادی واقعی وجود ندارد و جامعه فوتبال به سادگی تعداد قراردادهای خود را افزایش می دهد. بنابراین مراقب باشید رانندگی نکنید.

به قیمت دلار توجه کنید

آخرین نکته این است که اگر بازیکن خارجی جدیدی گرفتید و یا با بازیکن قبلی تمدید کردید ، جهش های احتمالی قیمت ارز را به خاطر بسپارید. در مورد خارجی ها 10 برابر بیشتر از بازیکنان ایرانی باید مراقبت کرد. شما باید هم از بدبینانه ترین سناریوها برای رقم ارزی استفاده کنید و هم اقساط را به درستی و به موقع پرداخت کنید ، به این ترتیب کشور قادر به فسخ قرارداد به صورت یک جانبه نیست. ملیچ ، رادوشویچ ، ویلموتس ، کالدرون ، استراماچونی … خدا نکند. “قراردادی منعقد کنید که بتواند مفاد آن را به موقع و دقیق به کار ببرد.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید