طالع بینی | متولدین این ماه ازدواجی نیستند



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: این روزها عده ای علاقه ای به ازدواج ندارند و می خواهند برای همیشه آزاد بمانند. تمایل افراد به ازدواج به ماه تولد آنها نیز بستگی دارد.

در ماه هایی به دنیا آمده اند که کمتر مستعد ازدواج هستند

این روزها همه به دنبال ازدواج نیستند و برخی ترجیح می دهند برای همیشه آزاد باشند زیرا احساس می کنند بهتر است تنها باشند و به همین دلیل علاقه زیادی به همسر خود نشان نمی دهند. در این قسمت از نمناک به شما معرفی می کنیم که چه ماهی ها تمایل کمتری به ازدواج دارند یا به اصطلاح متاهل نیستند. البته طبق روال چنین مقالاتی مجدداً یادآوری می شود که همه این موارد بر اساس طالع بینی چینی و هندی است که در اصل جنبه سرگرم کننده تری دارد.

شهریور

یکی از ماه هایی که نمی خواهد ازدواج کند شهریور است. ماهی های شهریور خیلی رمانتیک نیستند. در زندگی هر کاری به دلخواه خود انجام می دهند و تحت تاثیر دیگران قرار نمی گیرند و به همین دلیل آزاد هستند. آنها معمولاً به عشق اهمیت نمی دهند.

فروردین

اول آوریل افرادی با انگیزه هستند. آنها دوست دارند که مورد محبت قرار بگیرند و ابراز محبت کنند، اما در مورد ازدواج خیلی خودشان را جدی نمی گیرند و فکر می کنند که اگر آزاد بمانند، اتفاق خاصی نمی افتد و به تعهدات زیادی نمی پردازند.

بیشتر بخوانید  عقب‌ماندگی دستمزد از تورم/ کارگر تهرانی با مزد زیر ۲۵ میلیون فقیر است

ممنوع کردن

آبان ماهی ها زمانی ازدواج می کنند که کاملاً یکدیگر را بشناسند و مطمئن باشند که در کنار هم خوشبخت خواهند شد. در غیر این صورت از ازدواج سر باز می زنند و تصمیم به تنهایی می گیرند تا اینکه بخواهند عاشق شخص دیگری شوند.

طوفان

ماهی های ژوئن همیشه شلوغ و پر جنب و جوش هستند. آنها دوست دارند چیزهای جدید یاد بگیرند. کارهای هیجان انگیز می کنند اما ازدواج را ملاک اصلی نمی دانند و اگر هم آزاد بمانند مشکلی از این بابت ندارند.

بهمن

بهمن ها چالش ها را دوست ندارند و دوست دارند زندگی آرام و طبیعی داشته باشند. در نتیجه آنها متعهد به ازدواج نیستند. آنها آزادی خود را با هیچ چیز تغییر نمی دهند و سعی می کنند برای خود زندگی کنند.

آتش

آذری ها افرادی پرانرژی، خلاق و با نشاط هستند، اما متأسفانه از جمله کسانی هستند که به راحتی با هم کنار نمی آیند، زیرا معتقدند ازدواج روال زندگی آنها را تغییر می دهد. تعهد.


دیدگاهتان را بنویسید