طالع بینی روزانه | متولدین کدام ماه ها در رابطه پر توقع هستند؟



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: زندگی با افرادی با توقعات بالا بسیار دشوار است، بنابراین قبل از اینکه با آنها ارتباط برقرار کنید آنها را بشناسید.

تگرگ آنها افراد صادقی هستند و برای صداقت ارزش قائل هستند. آنها از شما می خواهند که با آنها صادق باشید. و فروردینی از کسانی که دوری می کنند و در مورد مسائلی که خیلی مهم نیستند تعلل می کنند متنفر است. آنها به یک فرد مستقل و با انگیزه نیاز دارند تا توجه آنها را جلب کند. اگر فردی خسته کننده هستید، هیچ جذابیتی برای آنها ندارید.

امیدوارم آنها کسانی را که قلبشان را به روی همه می گشایند دوست ندارند. اگر مشکل بزرگی داشته باشند، آن را در دل خود نگه می دارند و وانمود می کنند که همه چیز خوب است. اردیبهشتی به یک نفر برای کار نیاز دارد. کسی که به او کمک کند احساساتش را بیان کند و سعی کند او را بشناسد.

متولد خرداد آنها علایق متفاوتی دارند. آنها دوست دارند در زندگی خود مشغول باشند و دوست دارند هیجان زده باشند. آنها به کسی نیاز دارند که برای آنها هیجانی ایجاد کند که در هیچ جای دیگری نتوانند آن را پیدا کنند. خردادی ها شریکی می خواهند که لبخند بر لبانشان بنشاند و عاشق ماجراجویی باشد.

فلش های ماهی آنها دنیای خود را به شریک زندگی خود می دهند و هر چیزی که او را خوشحال می کند. اما پشت این ادب های عمیق یک انتظار بزرگ نهفته است و آن این است که می خواهند همسرشان طوری رفتار کند که برای او ایده آل است. آنها تمام وجود خود را بر روی یک رابطه سرمایه گذاری می کنند و در ازای آن می خواهند که شریک زندگی شان مانند آنها رفتار کند.

بیشتر بخوانید  بستری شدن بیماران کرونر در اردبیل در حال افزایش است

مطمئن و آسان. اوت ماهی آنها به دنبال شریکی هستند که نه تنها آنها را جذب نمی کند بلکه به پیشرفت آنها کمک می کند. آنها کوچکترین علاقه ای به بازی ندارند. مردادها دنبال کسی هستند که شبیه خودشان باشد. فردی که در کار خود شک ندارد و اعتماد به نفس بالایی دارد. آنها کوچکترین علاقه ای به افراد متزلزل ندارند.

شهریوری ها با وجود اینکه انسان تحلیلگر و منطقی است، بسیار احساساتی نیز هست، اما به هیچکس اجازه کشف این ویژگی را نمی دهد. آنها واکنش‌های عاطفی و فکری را متعادل می‌کنند و به شریکی نیاز دارند که مانند خودشان زندگی را متعادل کند. بنابراین در مورد هر چیزی با او صحبت کنید، چه از نظر احساسی و چه از نظر فکری.

متولد مهرماه آنها سعی می کنند نسبت به خود احساس مثبت داشته باشند و بیشتر بر ایجاد آرامش برای خود تمرکز کنند. اگر احساس می کنید که برای آرامش او خطری دارید، مدت زیادی با او نمی مانید. آنها افراد صادقی هستند و می خواهند شما نیز مانند آنها صادق باشید.

ممنوع کردن

آبانی تا زمانی که ثابت شود که فرد مورد اعتماد دیگری هستند به راحتی به هیچکس اعتماد نمی کنند. اگر قصد دارید با آبانیا ارتباط برقرار کنید، سعی کنید اعتماد او را جلب کنید تا با شما احساس راحتی کند. آنها دوست دارند احساس کنند که دوستشان دارند و علاقه زیادی به افراد مهربان دارند و به دنبال شریکی مانند آنها هستند.

آتش

آذری ها مردمانی سرگرم کننده و بسیار بازیگوش هستند. آنها عاشق ماجراجویی هستند و علاقه زیادی به بحث های فلسفی و شوخی های کنایه آمیز دارند. اینها افرادی هستند که برای دنیا سورپرایز دارند. آذری ها به شریکی نیاز دارند که بتواند آنها را کمی واقعی تر کند و حس ماجراجویی را به آنها القا کند.

بیشتر بخوانید  پوشش 99 درصدی تأمین گاز در خراسان شمالی

ژانویه

دی ماهی ها افرادی سخت کوش و با انگیزه هستند و این ویژگی ها را در شریک زندگی خود جستجو می کنند. آنها دوست دارند با کسی باشند که بتواند به خودشان تکیه کند و در لحظه زندگی کند. درست است که ماهی های ژانویه خیلی کار می کنند، اما این را هم می دانند که زندگی فقط کار نیست. آنها به کسی نیاز دارند که بتواند هر لحظه آنها را از این وضعیت کاری خارج کند و لحظات خوبی را با آنها سپری کند.

بهمن

متولدین بهمن انسان های پیچیده ای هستند و برای هیجان زندگی زندگی می کنند. آنها با کسی در تماس نیستند مگر اینکه فکر کنند خاص است. بهمن ها از زندگی چه می خواهند؟ یک زندگی پرماجرا. آنها عاشق سفرهای پرخطر هستند. بهمن پر از عشق و احساسات است، اما به سختی می توان آن را به کسی بیان کرد.

مارس

متولدین اسفند افراد بسیار حساس و رمانتیکی هستند. در ابتدای رابطه کاری انجام دهید که او با شما احساس امنیت کند و بدون هیچ ترسی برای او خوشایند باشد. اسفندماه که تو را می پذیرد عشق و علاقه خود را انکار نمی کند. بهترین شریک راهپیمایی شخصی است که با او صمیمیت داشته باشد و به او در رسیدن به اهداف و آرزوهایش کمک کند.


بیشتر بخوانید  چالش ها و فرصتهای فعالیت رسانه ای در استان قم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید