مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ضرورت بهبود فضای پیرامونی سازمان های توسعه ای

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز؛ علی نبوی با اشاره به نقش تاریخی ایدرا در توسعه صنعتی کشور افزود: باید فضای فعالیت چابک و منعطف سازمان های توسعه با همدلی بین دستگاه های مختلف فراهم شود.

وی تعمیم دستورالعمل‌های مختلف به سازمان‌های توسعه‌ای را که طبیعتاً باید دارای انعطاف‌پذیری و چابکی سازمانی فوق‌متعارف باشند، در بسیاری از موارد قدرت و سرعت عمل این سازمان‌ها را کاهش داد.

معاون وزیر صمت خاطرنشان کرد: به روز رسانی استراتژی و حرکت به سمت نیازهای فعلی صنعت از اولویت های ایدرو است که شامل نفوذ فناوری های جدید به صنایع موجود، آموزش های روز جهانی مورد نیاز مدیران صنعت، گرد هم آوردن فناوری و زوج های نیازمند به کمک صنعت است. تجاری سازی و دستاوردهای دانش بنیان و مبنای انقلاب صنعتی چهارم IR4 مطابق با اسناد قبلی در حوزه صنعت و تولید اجرا خواهد شد.

تدارکات همچنین به مأموریت سازمان های توسعه ای در ماده 44 قانون توسعه مساوی و ایجاد مشاغل جدید در مناطق محروم از طریق سرمایه گذاری در مناطق جدید اشاره کرد و خواستار فرآیند جامع و دقیق تر واگذاری مشاغل شد.

وی همچنین لازم دانست که سرمایه گذاری های جدید ایدرا توسط مراجع ذیصلاح، وجوه حاصل از نقل و انتقالات قبلی را طبق قانون بازگرداند.

رئیس ایدرو با اشاره به دانش انباشته و بلوغ سازمانی بیش از نیم قرنی ایدرا، حمایت و تسهیل تعامل این سازمان با بخش خصوصی را برای اجرای پروژه ها مطابق با راهبرد معظم له ضروری دانست. رهبر و بودجه جدید. روش ها و وی به عنوان برنامه های ایدرو، استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در کشور را برشمرد.

بیشتر بخوانید  قانون را به قیمت سلامتی انسان اصلاح کنید

محسن صالحینی سرپرست سابق ایدرا نیز در این گزارش به تشریح مهمترین اقدامات انجام شده در دوران تصدی خود پرداخت.

در این جلسه حسن شیخ نیا معاون اداری مالی و اقتصادی ایدرو به نمایندگی از کارکنان سازمان و مازیار زند مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین به نمایندگی از شعب از زحمات صالحینی در دوره مدیریت ایدرو تقدیر و به معاون جدید وزیر خیر مقدم گفتند. ، دیدگاه های خود را در مورد مسائل پیش رو ارائه کردند.

در این مراسم همچنین شهاب جنابی و حسین فرهیدزاده مشاوران وزیر و مدیران کل وزارت و بازرسی های وزارت صمت، اعضای هیات عامل، معاونان و روسای سازمان توسعه و مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه ایدرو حضور داشتند.

ایدرونفس

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *