ضرورت اولویت دادن به ناوگان ملی بر کشتی های خارجی – اخبار راه و مسکن – اخبار اقتصادی تسنیم


طبق گزارشات خبرگزاری تسنیمکمال علیپور هنکدری با اشاره به عملکرد ناوگان ملی کشور در زمینه حمل و نقل کالاهای اساسی در دوران تحریم ، اظهار داشت: اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی چندین بار از بنادر شمالی و جنوبی کشور بازدید کردند. آنها با توجه به همه نواقص موجود در بنادر کشور ، تصمیمات و نکات لازم را به دولت هشدار دادند.

وی افزود: حمل و نقل دریایی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است و پس از بررسی امکانات و تجهیزات ، بودجه 1400 در این بخش برای کاهش مشکلات حمل و نقل دریایی ، افزایش سرعت تخلیه و جلوگیری از تعمیر با تخریب در بنادر شمالی و جنوبی

وی با اشاره به اینکه عملکرد ناوگان حمل و نقل دریایی در دوران تحریم مثبت بود ، خاطرنشان کرد: با وجود شرایط سخت تحریم ، حمل و نقل کالا با ناوگان ملی به خوبی انجام شد. البته نواقص مشاهده شده به این دلیل است که برخی افراد برای تأمین منافع و سود شخصی ، کالاها را با تأخیر در کشور تحویل می دهند ، که نمی تواند ناشی از حمل و نقل باشد.

وی با تاکید بر نیاز به کمک های دولتی و حمایت از ناوگان ملی و بخش خصوصی ، گفت: برجام هیچ کاری برای ناوگان داخلی انجام نداده است. بنابراین ما باید به ناوگان ملی و شرکت های خصوصی توجه بیشتری داشته باشیم ، هم در مواقع سخت و هم در شرایط عادی.

عضو کمیسیون عمران مایل یادآور شد: نظر مایلز و کمیسیون عمران در مورد ناوگان ملی و بخش خصوصی داخلی این است که آنها باید بر کشتی های خارجی اولویت داشته باشند.

بیشتر بخوانید  حمله اوکراین به انبار مهمات روسیه

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید