ضرورت التزام نمایندگان به ولایت فقیه مبنی‌بر عدم دخالت در عزل و نصب‌های دولتی



علیرغم دستور مقام معظم رهبری و تاکید بر عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب دولت، معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم جلفا در شورای اسلامی که غرق در دوئل با سعید محمد است. مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای انتخابات هیات مدیره سازمان های مناطق آزاد خارج شدند. در جلسه دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس اعتراضی به سعید محمد برگزار شد که واکنش قاطع محمد را به دنبال داشت.

سعید محمد در واکنش به تحقیر خدمات دولتی و جنجال پاشایی بهرام گفت: باج زور تحقیر و فشار حاشیه نشینی را نمی دهم!

نکته حائز اهمیت این است که پاشایی بهرام رئیس فراکسیون مناطق آزاد در شورای اسلامی است، یعنی همان نهادی که بر خلاف فلسفه وجود مناطق آزاد در دنیا اخیراً مالیات بر ارزش افزوده را تصویب کرده است. برای فعالان اقتصادی این مناطق؛ به گونه ای که یک فعال اقتصادی که با توجه به مزایای مالیاتی در مناطق آزاد سرمایه گذاری و ایجاد شغل کرده، باید دو برابر مالیات بر ارزش افزوده بپردازد! اتفاقی که منجر به فرار بخش قابل توجهی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی از کشور و کشورهای رقیب همسایه شد!

لازم به ذکر است که این تضاد منافع مناطق آزاد در ایجاد معافیت با وزارت اقتصاد در اخذ مالیات های روزافزون، آب را به آسیاب کشورهای همسایه رقیب مانند امارات می زند!

بیشتر بخوانید  روستای خاشویه مقصد مناسبی برای گردشگری است

دیدگاهتان را بنویسید