مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ضرب و شتم یک معلول در سمنان/ سازمان اجتماعی استان سمنان پاسخ داد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



با توجه به روستای شماره به گزارش ایسنا، خبر ضرب و شتم معلولان مبتلا به سندرم داون واکنش سازمان حمایت اجتماعی استان سمنان را در پی داشت.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان با انتشار پاسخی به اخبار منتشر شده در خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی خاص مبنی بر ضرب و شتم یک فرد معلول مبتلا به سندرم داون در یکی از مراکز توانبخشی تحت نظارت اداره کل. سمنان به این شرح واکنش نشان داد:

وی به اعضای فهیم استانی یادآوری می کند که کلیه مراکز نگهداری از معلولان در استان توسط بخش غیردولتی و زیر نظر اداره کل اداره می شود و حقوق کل جامعه اجتماعی محترم شمرده و صیانت می شود. متوجه شد. .

اعلام شد یکی از افراد توانمند ساکن در یکی از مراکز روزانه معلولان ذهنی استان در چند روز گذشته دچار مصدومیت جسمی شده است که کارشناسان پرسنلی از معاونت، حراست و بازرسی، شهردار و مرکز و نتیجه اعلام خواهد شد.

همچنین در ادامه این پاسخ شایان ذکر است که مددجویان و افراد توانمند همواره خط قرمز سازمان مددکاری اجتماعی بوده اند. طبق قانون، قانون و وظایف خود موظف به حمایت از جامعه هدف هستیم، این برای ما قابل قبول نیست که در مراکز تحت نظارت قانون، حقوق مددجویان نادیده گرفته شود یا تضییع شود و در صورت اثبات، اقدامات قانونی انجام خواهد شد. مطابق با قوانین و مقررات.

بیشتر بخوانید  «اُمیکرون» به یک استان دیگر در ایران رسید؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *