مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ضربه آمریکا به بازار | طلا سقوط کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: در بازار فلزات گرانبها، طلا به زیر 1900 دلار در هر اونس و پالادیوم 5 درصد پس از تحریم های آمریکا علیه روسیه و افزایش قیمت سهام جهانی سقوط کرد.

هر اونس طلا با 0.6 درصد کاهش به 1895.76 دلار رسید. قیمت طلای آمریکا با 0.8 درصد افزایش به 1926.30 دلار رسید.

روز پنجشنبه، بایدن پس از حمله مسکو به اوکراین با موجی از تحریم ها روبرو شد، اقداماتی که به نظر می رسد توانایی روسیه را برای تجارت ارزهای اصلی با تحریم بانک ها و شرکت های دولتی مختل می کند.

تای وانگ، تاجر فلزات در نیویورک گفت: «اگر تحریم‌های کنونی راه‌حل باشد، تأثیر اقتصادی آن محدود است. بنابراین ما شاهد کاهش ارزش سهام خواهیم بود.

وال استریت بعد از ظهر افزایش یافت و نزدک پس از اظهارات بایدن در مورد روسیه تقریباً 2 درصد رشد کرد.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار اواندا می گوید: «فروش طلا از زمان دور بعدی تحریم ها پس از کشف بایدن، که بسیاری فکر می کردند به اندازه کافی دشوار نبود، سرعت گرفته است.

با این حال، حمله روسیه به اوکراین بازی را تغییر می‌دهد و تقاضا برای پناهگاه‌های امن در بازار طلا همچنان بالا خواهد ماند و احتمالاً قیمت طلا در کوتاه‌مدت افزایش خواهد یافت.

پالادیوم با 4.3 درصد کاهش به 2375.2 سنت رسید که بالاترین سطح از ماه جولای با 18.18 دلار است.

بیشتر بخوانید  تکلیف 25 درصد باقی مانده از 1400 بازنشسته چیست؟

سوکی گفت: «اختلال‌های احتمالی در روسیه و اوکراین می‌تواند تأثیر بسیار مهم‌تری بر بازار فلز پلاتین داشته باشد، به ویژه با توجه به این انتظار که چالش‌های زنجیره تأمین در نیمه دوم سال 2022 کاهش می‌یابد و تولید خودرو بهبود می‌یابد.» استاندارد مجاز. تحلیلگر ».

نوریلسک روسیه بزرگترین تامین کننده پالادیوم در جهان و تامین کننده اصلی پلاتین است.

پلاتین پس از افزایش 3.14 درصدی به 18 سنت، با 3.4 درصد کاهش به 1054.80 دلار رسید. نقره با 1.7 درصد کاهش به 24.10 سنت رسید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *