ضد حال برای مردم در شب عید فطر



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: دولت طی سال گذشته تعدادی یارانه مناسب به شهروندان پرداخت کرده است. از یارانه ماه مبارک رمضان تا یارانه نوروز و 22 بهمن. پرداخت یارانه های مناسب این تصور را ایجاد کرد که احتمالا دولت به مناسبت عید سعید فطر یارانه جدیدی پرداخت خواهد کرد.

اما رصد اخبار بازرگانی از ارگان ها و سازمان های مرتبط نشان می دهد که پرداخت یارانه عید سعید فطر در دستور کار نیست و مردم منتظر پرداخت یارانه عید فطر نباشند.

پیش از این وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه ها از پرداخت یارانه عید سعید فطر خودداری کرده و گفته بودند که موضوع یارانه عید فطر در دستور کار نیست و دولت نیز برنامه ای برای این کار ندارد. .

در این میان برخی رسانه ها مدعی شده اند که یارانه عید سعید فطر به خانواده های کم درآمد، مشاغل آزاد، افراد کم درآمد و قربانیان بیماری های قلبی عروقی تعلق می گیرد.

تنها یارانه ای که در شب عید سعید فطر پرداخت می شود یارانه معیشتی است که طبق معمول روز دهم ماه پرداخت می شد. اما این یارانه همان یارانه مادام العمر است که بیش از دو سال است پرداخت شده و ربطی به یارانه عید فطر ندارد.


بیشتر بخوانید  یک درخت را انتخاب کنید و شخصیت خودتان را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید