صنعت نفت ابادان و فولاد 2-2 شدند



تساوی 2- 2 صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان


صنعت نفت در هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت. این بازی عصر امروز جمعه 29 آذرماه از ساعت 16:40 دقیقه آغاز شدکه شاگردان دراگان اسکوچیچ در تیم صنعت نفت آبادان با شاگردان جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان دیدار کردند. در این دیدار محمد اهل‌شاخه از صنعت نفت آبادان به دلیل مصدومیت نتوانست تیم خود را در بازی مقابل فولاد خوزستان همراهی کند.


در دقیقه 39 بازی عارف آقاسی در یک گل بخ خودی دروازه فولادخوزستان را باز کرد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ در خانه از میهمان خود پیش بیفتند.

بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم صنعت آبادان به پایان رسید و شاگردان دراگان اسکوچیچ و جواد نکونام با این نتیجه به رختکن رفتند.


اما در دقیقه 53 بازی ارسال مجتبی نجاریان از جناح راست زمین را محمد قریشی به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به محمد قاسمی‌نژاد برسد و این بازیکن با شوت سرضرب پای چپ گل اول فولادخوزستان را به ثمر رساند و بازی را مساوی کرد.


چند دقیقه بعد یعنی در دقیقه 59 بازی پاس به عقب موسی کولی‌بالی و در ادامه دفع عجیب و اشتباه شهاب گردان به پای عیسی آل‌کثیر برخورد کرد و وارد دروازه فولادخوزستان شد.


این دیدار در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و شاگردان شاگردان دراگان اسکوچیچ و جواد نکونام امتیازات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال را تقسیم کردند.

بیشتر بخوانید  پیام تبریک ولادت امام حسین و حضرت ابوالفضل و امام سجاد


separator line


دیدگاهتان را بنویسید