صنعت نفت آبادان – سپاهان اصفهان ، تقابل طلایی ایران



به گزارش ایرنا ، هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز شنبه 19 تیرماه با پنج دیدار پیگیری می شود که در این دیدار صنعت نفت آبادان در دیداری حساس میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود.

صنعت نفت آبادان که لیگ برتر را با دو پیروزی برابر سایپا و نفت مسجد سلیمان پس از وقفه آغاز کرد ، در هفته بیست و ششم مقابل میهمان خود نساجی مازندران متوقف شد تا شانس خود را برای کسب سهمیه آسیا کاهش دهد ، اما به دنبال کسب امتیاز مقابل سپاهان برای به دست آوردن رتبه بندی

شاگردان پورموسوی که برخلاف نیم فصل اول در نیم فصل دوم از روزهای اوج خود به سر می بردند ، تمرینات لازم را پیدا کرده اند و با پیروزی برابر سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی شانس صعود به بالای میز

این بازی در حالی برگزار می شود که شرایط هر دو تیم در بازی هفته گذشته یکسان بود ، تیم صنعت نفت آبادان در آخرین بازی مقابل میهمان خود نساجی مازندران متوقف شد و در آن سوی میدان تیم سپاهان با نتیجه 1-1 به تساوی دست یافت. میزبان آنها پیکان تهران است تا شانس کمتری برای قهرمانی داشته باشد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به همراه پیکان ، تراکتورسازی تبریز و سبک خوزستان یکی از تیم های میانی جدول رده بندی لیگ برتر است و به شدت به 3 امتیاز ثابت خارج از خانه مقابل یکی از مدعیان قهرمانی نیاز دارد.

اما سپاهان اصفهان که یک فصل یکنواخت دارد و شانس زیادی برای قهرمانی دارد ، با 53 امتیاز به جز مقام دوم جدول ، از پرسپولیس عقب است و سه امتیاز بازی در مسابقات قهرمانی برابر آبردانی دارد.

بیشتر بخوانید  داغ نسرین مقانلو تازه شد

دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان همیشه یک مسابقه جذاب بوده است و با توجه به موقعیت هر دو تیم در جدول ، حساسیت این مسابقه بسیار زیاد است و انتظار می رود این مسابقه یکی از بازی های بسیار زیبا در این هفته باشد.

نقطه قوت هر دو تیم هافبک میانی و حضور هافبک های باتجربه است ، جایی که نفتی ها با حضور طالب ریکانی و حکیم نصاری مقابل حریفان خود وزنه را به سود زردپوشان آبادانی افزایش دادند. آماده این روزها سپاهان کمربند میانی خود را محکم کرده است.

اما مربیان صنعت نفت و سپاهان امیدوار به قدرت حمله مهاجمان خود هستند که شامل رضا حلیگر و سجاد شهبازاده ، دو مهاجمی هستند که در هوا و زمین خطرناک هستند و به کابوسی برای همه خطوط دفاعی تبدیل شده اند ، خالقی فر ، که در این فصل در صنعت نفت احیا شد. این برای خط دفاعی قدرتمند سپاهانی خطرناک خواهد بود و از طرف دیگر ، شهباززاده بهترین گلزن لیگ است که می خواهد هجدهمین گل فصل خود را به ثمر برساند.

سپاهان اصفهان با 15 پیروزی ، هشت تساوی و سه باخت و 53 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و با هدف شانزدهمین پیروزی این فصل خود است تا بیش از گذشته به بالای جدول نزدیک شود ، زردپوشان اصفهان نیز 44 امتیاز دارند اهداف آنها در کارنامه خود 22 گل به ثمر رساندند.

در آن سوی میدان ، صنعت نفت آبادان با هشت پیروزی ، 9 تساوی و 9 باخت در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و به دنبال نهمین پیروزی فصل است تا اختلاف خود را با تیم های بالای جدول کاهش دهد ، نفتی ها 20 گل و 21 برهنه به ثمر رسانده اند. آنها غذا را در کارنامه خود ثبت کردند.

بیشتر بخوانید  ناوشکن سبلان در شهر سینای اردبیل نصب می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

صنعت نفت که به روند روزهای خوب خود بازگشته قصد ندارد به سپاهان امتیاز دهد و برای صعود به جدول تلاش می کند تا آخرین پیروزی های خود را ادامه دهد اما از طرف دیگر سپاهان به دنبال پیروزی مقابل خود است انگیزه خارج از خانه برای کسب سه امتیاز در این مسابقه. به پرسپولیس نبازید.

سپاهان اصفهان در نتیجه عملکرد قابل قبولی ارائه داد و با 44 گل بهترین خط حمله را دارد ، اما در خط دفاعی نیز احساس ضعف می کند ، اجازه می دهد 22 گل ایجاد کند و مهاجمان سمی صنعت نفت می توانند از ضعف قلب خط دفاع استفاده کنند حریف اصفهانی برای استفاده بهینه از.

حسن بیت سعید ، طالب ریکانی و رضا هالگی فر در تیم صنعت نفت به ستاره های لیگ برتر تبدیل شده اند. تکنیک و سرعت این بازیکنان برای هر خط دفاعی مشکل ساز خواهد شد. دفاع از صنعت نفت برای کنترل آنها یک روز آسان نخواهد داشت.

بازیکن تیم فوتبال آبادان صنعت نفت درباره این مسابقه به ایرنا گفت: این بازی شرایط ویژه ای برای هر دو تیم دارد و یکی از زیباترین بازی های این هفته خواهد بود.

طالب ریکانی گفت: تیم سپاهان بازیکنان بسیار با کیفیت و بزرگی دارد که برای پیروزی در هر بازی به میدان می روند اما از طرف دیگر صنعت نفت نیز تشنه پیروزی است.

وی افزود: هر تیمی که در این مسابقه از فرصت ها به بهترین شکل استفاده کند ، شانس زیادی برای کسب سه امتیاز دارد.

تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان شنبه بیست و هفتم تیرماه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر جام حذفی خلیج فارس در اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.

بیشتر بخوانید  توضیحات نمکی درباره کمبود سرم در کشور/ لزوم پرهیز از هرگونه تردد و تجمع

دیدگاهتان را بنویسید