مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

صنعت خودرو در شارلاتانیسم جدید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، لطف الله سیاهکالی درباره بحث جدایی وزارت بازرگانی از وزارت امنیت که بین دولت و مجلس در حال بررسی است، گفت: این بحثی است که در مجلس وجود دارد. و امیدوارم در چند روز آینده تکلیف مشخص شود. به هر حال برخی از فعالیت ها در وزارت بازرگانی شعبه های این وزارتخانه است که در وزارت صنعت نیست و در این صنعت وظایفی وجود دارد که ربطی به تجارت ندارد یا با نظر من موافق نیست. بله، این نظر نماینده مجلس است.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم قزوین در شورای اسلامی با بیان اینکه نظارت و تنظیم بازار یکی از وظایف اصلی دولت است اما به سختی شاهد آن هستیم، افزود: این امر در واقع جایگزین وزیر صنعت از صنعت می شود. و تجارت زیرا بار بسیار زیاد است. مشکلات روزمره در زمینه بازار کار آن را دشوار می کند. در زمینه کنترل کیفیت و کارهای تولیدی بلندمدت، کمی و کیفی بوده و دارای خط مشی و استراتژی بلندمدت می باشد. در حوزه بازار گاهی باید تصمیمات عاجل گرفته شود، بنابراین آقازاده ها می خواهند کنترل کامل داشته باشند و باید بدانند که چگونه بازار را تنظیم کنند که به نظر من امروز اینطور نیست و مشکل است.

وی در خصوص اینکه برخی از نمایندگان می گویند برای ادغام این وزارتخانه هزینه های زیادی انجام شد و اکنون برای جداسازی آن باید هزینه های زیادی صرف شود، گفت: تجربه ای بود که به نظر من شکست بود و باید می شد. . هزینه آن فقط به این دلیل است که شکست خورده است و ممکن است آن را آزمایشی تلقی نکنید، بیایید ادامه دهیم. وقتی مشکلی پیش می‌آید، باید آن را اصلاح کنیم، هر زمان که متوجه شدیم اشتباه کرده‌ایم، بهتر است در آن لحظه مسائل را اصلاح کنیم تا اینکه به اشتباه کردن ادامه دهیم. من معتقدم این اشتباهی است که مرتکب شد و ما امروز به آن نگاه می کنیم که همان ازهر و من الشمس است.

بیشتر بخوانید  خبر خوش سازمان تامین اجتماعی برای افراد بالای 65 سال / هزینه درمان رایگان است

ماشین به بازار می رود

سیاهکالی درباره عرضه این خودرو در بورس گفت: به نظر من این به نفع خودروساز است نه مشتری. این خنده دارترین کار دنیا برای آوردن ماشین به بورس است! ناکارآمدی ما نشان می دهد که بازار خودرو و مشتری را درک نمی کنیم و چون نداریم نمی توانیم مشکل را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ابتدا باید مشکل را درک کنیم تا اراده حل مشکل و حل آن داشته باشیم و چون نمی توانیم مشکل را بفهمیم چرا با آن بازی می کنیم، گفت: حراجی است، آیا می توان آن را فروخت. ? ماشین در حراج؟ کجای دنیا ماشین حراج می شود افزایش قیمت خودرو یک شارلاتانیزم جدید در صنعت خودرو است زیرا در چارچوب قانون نمی توانند قیمت خودرو را افزایش دهند و قیمت در حال افزایش است، این یک بیماری قدیمی است که در ایران وجود دارد. صنعت خودرو ما و متاسفانه وزیر آن را درک نمی کند.

سیاهکالی همچنین در رابطه با نظارت مجلس بر خرید خودروهای سریال گفت: ما بارها گفته ایم که دلیل اینکه با این وزیر مخالفیم و می گوییم نمی تواند این وزارتخانه را هدایت کند این است که از نظر تعاریف با او مشکل داریم. آقای وزیر تعاریف را نمی فهمد، یک چیز می فهمد، ما یک چیز دیگر می فهمیم، دو راه داریم، مشکل ما با آقای وزیر این است که ایشان مسائل را اشتباه می فهمند و تصمیمات اشتباه می گیرند و یکی از آنها بورس است.

اعلامیه صنعت خودرو در شارلاتانیسم جدید اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  روستای اشتبین؛ ماسوله از آذربایجان

<п>اعلامیه صنعت خودرو در شارلاتانیسم جدید اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *