صنعت بیمه در فضای آرامی فعالیت می کند



به گزارش شمانیوز، مدیرعامل سابق بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از انتصاب مهندس مجید بهزادپور به عنوان مدیرعامل، افزود: پرهیز از سیاست های کاری و تکیه بر دانش روز و کار حرفه ای دقیق از عوامل موفقیت صنعت بیمه است. .

دکتر غلامرضا سلیمانی با اشاره به لزوم تقویت خودباوری در صنعت بیمه گفت: ضریب نفوذ بیمه کشورمان در منطقه بسیار درخشان است و قطعا پس از تحریم ها بهتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دولت در دست گرفتن زمام این بخش نیست، خاطرنشان کرد: صدور مجوز و تقویت شرکت های بیمه اتکایی خصوصی می تواند بار مسئولیت دولت را کاهش دهد و از سرمایه انسانی برای توسعه بخش های نظارتی استفاده کند. گرفت.

دکتر سلیمانی توسعه بیمه عمر را یک دستاورد بزرگ تاریخی خواند و گفت: بیمه عمر باید به عنوان مکمل بیمه بازنشستگی ظاهر شود و امیدوارم با نظر مثبت وزارت اقتصاد و درایت مدیرکل جدید بیمه مرکزی با جدیت بیشتری به این موضوع رسیدگی خواهد شد.»

وی در دومین بخش از سخنان خود بهبود صنعت بیمه و تحقق رویای دیجیتالی شدن را با وجود برخی مقاومت ها و مخالفت ها قطعی دانست و گفت: صنعت بیمه برای رسیدن به ایده آل باید به آخرین فناوری ها و ابزار بیمه مجهز شود. شرایط واجب باشد.

بیمه مرکزی روابط عمومی و امور بین الملل

بیشتر بخوانید  فخر فروشی بازیگر کیمیا برای خارج رفتن پسرش

دیدگاهتان را بنویسید