مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

صفر تا صد موی هایپر خیابانی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


موهای هایپراستراته شده در ترمیم مو چیست و چه تفاوتی با کراتینه دارد؟

همانطور که در این بخش توضیح خواهیم داد، Hyperstretmo یک درمان مو است که ادعا می کند به معکوس کردن ریزش مو کمک می کند. درمان پیری مو یک درمان شیمیایی نیست، بلکه یک درمان حالت دهنده عمیق است که با استفاده از مواد خام مانند پروتئین ها، اسیدهای آمینه، ویتامین ها و لیپیدها به بازسازی موهای شما کمک می کند.


آیا فرق بین موهای سالم و آسیب دیده را می دانید؟!

هنگامی که برای درمان یا ترمیم مو اقدام می کنید، باید بدانید که آیا موهای شما سالم است یا آسیب دیده است. وقتی موهای سالمی دارید، هیچ شکستگی خاصی روی سطح آن ایجاد نمی شود. موهای سالم باید شفاف و کاملا براق باشند. موهای سالم وز ندارند و ضخیم نیستند. موهای سالم باید به طور مرتب با ویتامین ها یا پروتئین ها تکمیل شوند تا آسیب نبینند.


موی هایپر استریت

کراتینه کردن موهای سالم ضروری نیست، اما به تقویت مو و صاف شدن آن کمک می کند. اما موهای آسیب دیده شفاف نیستند، برجستگی های زیادی روی سطح آن وجود دارد و از همه مهمتر زبری و شکننده است. موهای آسیب دیده ممکن است هنگام شانه کردن بشکنند. این مو به راحتی حالت نمی گیرد و طول آن کافی نیست. موهای آسیب دیده را می توان تا حد زیادی با کراتینه نجات داد.


چگونه موهای فوق العاده صاف کنیم؟ در حین کار چه اتفاقی می افتد؟

Hyperstraight به موهای شما تزریق نمی شود. در عوض، این یک عامل نرم کننده است که مستقیماً روی تارهای مو اعمال می شود. می توانید برای انجام این درمان به سالن مراجعه کنید یا محصولاتی را برای انجام آن در خانه خریداری کنید.
این درمان با شامپو برای تمیز کردن موها و باز کردن موها و آماده سازی آن برای نرم شدن شروع می شود.سپس مو هایپراستریت با مالیدن محصول از ریشه تا بالای مو روی تارها مالیده می شود و به مدت 20 تا روی موهای مرطوب باقی می ماند. 90 دقیقه
برخی از آرایشگران ممکن است قبل از سشوار کردن موها را با اتوی داغ اتو کنند. سایر متخصصان ممکن است محصول را در موهای شما بگذارند تا خود به خود خشک شود و به عمق تارهای شما نفوذ کند تا موهای شما صاف شود.
نتایج روش موی هایپر صاف را بلافاصله پس از خشک کردن موهای خود خواهید دید.
استفاده از این محصول بی خطر است، اگرچه مانند هر روش دیگری برای مو، خطر تحریک پوست یا واکنش آلرژیک وجود دارد. برای کاهش خطر عوارض جانبی، درمان نباید با پوست سر شما تماس داشته باشد.

بیشتر بخوانید  دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک 2018 سری 5 کلاسیک بسیار زیبا


کراتینه تراپی برای مو

تفاوت بین هیپراستراته کردن مو و کراتینه چیست؟

بسیاری از کراتین ها حاوی مواد شیمیایی (معمولا فرمالدئید) هستند که می تواند باعث بوی نامطبوع و گاهی اوقات خارش در افرادی شود که پوست حساسی دارند. ممکن است کمتر مستعد آلرژی های شدید یا حساسیت پوست سر باشید.

باید بخوانید:

آیا هیپراستراته شدن مو عوارض جانبی دارد؟

هایپرتریت مو عاری از مواد شیمیایی خشن است و به عنوان یک درمان حالت دهنده عمیق در نظر گرفته می شود که به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کند. به عبارت ساده: بعید است که با این کار عوارض جانبی ناخوشایندی داشته باشید. در حال حاضر، مانند بسیاری از موارد: اعتدال کلیدی است، بنابراین پیشنهاد می کنیم با یک سالن معتبر مشاوره کنید و درمان را توسط یک متخصص آموزش دیده انجام دهید.


 هایپراستریت احیای موهای آسیب دیده


آیا موهای هایپراستریت برای نوع موهای من مناسب است؟

خبر خوب در مورد صاف کردن هایپر این است که برای همه انواع مو عالی است، با این حال، اگر از موهای خشک، وز، کدر و خشک رنج می برید، احتمالا بیشترین سود را خواهید برد. بنابراین، اگر موهای بد و آسیب دیده ای دارید و می خواهید موهای خود را زیبا کنید، حتما باید این درمان مو را مد نظر قرار دهید، بنابراین در مورد روند آن بیشتر به من بگویید.
به طور معمول، موهای شما کاملاً شامپو می شوند تا زمانی که کاملاً تمیز شوند. پس از این، درمان Hiperstratum تقریباً 54 دقیقه قبل از شستشو با شامپوی ملایم، کم سولفات یا بدون سولفات اعمال می شود. با سشوار خشک و صاف کنید. .

بیشتر بخوانید  فواید روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه

ماندگاری موهای هایپرتکستایل چقدر است؟

به طور معمول، اثرات روی مو بین 2-4 ماه باقی می ماند. همانند درمان‌های کراتینه، توصیه می‌شود از شامپوی ملایم یا بدون سولفات برای حفظ فواید درمان استفاده کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *