صفر تا صد خرید آپارتمان در استانبول



آنچه دیگران می خوانند:

پروژه های عمرانی مدرن و ظرفیت بالای اقتصادی این کشور در منطقه. خرید آپارتمان در استانبول تبدیل به یک سرمایه گذاری مطمئن اگر قصد خرید آپارتمان در استانبول را دارید، تیم املاک پوریا اطلاعات جامع و کافی در مورد آن در اختیار شما قرار می دهد.

بررسی اولیه شرایط خرید ملک در استانبول

اول از همه، بررسی شرایط اولیه خرید ملک تا حدودی به بررسی ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. ابتدا باید مطمئن شوید که استانبول انتخاب درستی است. از آنجایی که مزایای خرید ملک در این شهر زیبا بسیار زیاد است، این قسمت برای شما آسان خواهد بود.

در وهله دوم باید شهر استانبول را از نظر جغرافیایی و منطقه ای بررسی کنید. شما باید بهترین مناطق را بشناسید و با توجه به بودجه خود منطقه مورد نظر را انتخاب کنید. مناطقی مانند Snivort، Maslak، سیسلیبیلیکدوز و … از مناطق پرطرفدار استانبول هستند که در ادامه این مقاله بهترین مناطق را به شما معرفی می کنیم.

مهم است که از نظر مالی و قانونی توانایی خرید ملک را داشته باشید. به این معنی که در سطح بین المللی نباید گره ای برای انجام معاملات اعم از بدهی، جرایم مالی و قضایی و حقوقی و مواردی از این دست داشته باشید.

همچنین ترکیه باید به شهروندان کشور شما اجازه خرید ملک را بدهد. ایرانیان مورد تایید دولت ترکیه هستند و جزو کشورهایی هستند که مجاز به خرید ملک هستند.

بیشتر بخوانید  مسی رسماً به پاری‌سن‌ژرمن پیوست/ لئو: بی‌صبرانه منتظر بازی در پارک دو پرنس هستم- اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم

abad2a71-3631-4d82-b1d9-57947f148aef

آشنایی با منطقه استانبول برای خرید ملک

استانبول شهری است که دارای دو بخش آسیایی و اروپایی است. به همین دلیل قیمت خانه از شرقی ترین تا غربی ترین نقطه شهر متفاوت است. شما باید با توجه به وضعیت اجتماعی و فرهنگی هر منطقه و بودجه خود تصمیم بگیرید. از مناطق مهم و با کیفیت استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منطقه اسنوورث: این منطقه یکی از مناطق ارزان اروپایی استانبول است که با توجه به طرح های توسعه ای آن برای سرمایه گذاری مناسب است.
  • منطقه زیتون بورنو: این منطقه به دلیل مقرون به صرفه بودن و امکانات محلی و شهری بسیار محبوب است. با خرید آپارتمان در این منطقه به بسیاری از مراکز تجاری و شهری دسترسی خواهید داشت.
  • منطقه بشیکتاش: این منطقه نیز در قسمت اروپایی شهر واقع شده است. شهرک بشیکتاش به مناطق ساحلی استانبول نزدیک است. به همین دلیل خانه ها و آپارتمان های مختلفی وجود دارد.
  • منطقه آتشیر: این منطقه از استانبول در قسمت آسیایی قرار دارد و بنا به قیمت خانه هایی با محتوای عالی را در اختیار شما قرار می دهد.
  • منطقه بی اوغلو: این منطقه به ساحل نیز نزدیک است و گزینه های زیادی برای خرید ملک دارد.
  • مسلک: در همان ابتدا باید گفت که این منطقه به همان اندازه مجلل و گران است. اگر بودجه خرید خانه شما زیاد است، این منطقه گزینه خوبی است.

آشنایی با قوانین خرید ملک در استانبول

  • اگر قصد دریافت تابعیت ترکیه را دارید، باید آپارتمانی با قیمت 400 هزار دلار خریداری کنید. در غیر این صورت با هر بودجه ای می توانید آپارتمان بخرید.
  • برای تضمین شهروندی خود، به مدت 3 سال مجاز به فروش ملک مذکور نخواهید بود. اگر قصد اخذ تابعیت را ندارید، فروش ملک بدون درز انجام می شود.
  • شما واجد شرایط خرید ملک در مناطق حساس از جمله مناطق امنیتی و نظامی استانبول نخواهید بود.
  • با ارائه مدارک لازم امکان خرید اقساطی خانه را خواهید داشت.
  • به عنوان یک خارجی، برای تکمیل معامله باید مدارک شناسایی معتبر بین المللی داشته باشید.

کامل بودن کلیه مدارک مربوط به خرید ملک

مدارک خرید آپارتمان در استانبول با کمک وکیل آشنا به سیستم حقوقی و املاک ترکیه تکمیل می شود. تکمیل مدارک به شما این امکان را می دهد که وضعیت ملک مورد نظر را آسانتر ارزیابی کنید. قبل از خرید ملک و پس از انتخاب ملک مورد نظر، بررسی اسناد شهرداری ملک ضروری است.

یکی از جنبه های مهم آن امکان ارزیابی اموال و دریافت خدمات شهری از جمله آب، برق، گاز و موارد دیگر است. همچنین باید شرایط افتتاح حساب بانکی، انتقال پول و ثبت سند را داشته باشید. انعقاد قرارداد از طریق وکیل نیز امکان پذیر است اما حضور فیزیکی نکته مثبتی برای اطمینان از صحت قرارداد است. تمام این کارها را فقط با ارائه مدارک معتبر بین المللی از طرف خود و مالک می توانید انجام دهید.

d30d4487-c76a-4c67-9f1f-5b954d09b96e

از یک مشاور قابل اعتماد کمک بگیرید

چارچوب قانونی و قوانین هر کشور در هر حوزه مختص آن کشور است. به همین دلیل اتباع خارجی که قصد اخذ تابعیت، خرید ملک، راه اندازی کسب و کار و غیره را دارند باید به این قوانین تسلط داشته باشند. البته، حتی اگر تسلط بر این قوانین غیرممکن نباشد، زمان می برد.

در این زمینه باید همیشه در هر مرحله یک تیم مجرب همراه خود داشته باشید. تیم حرفه ای و باتجربه املاک پوریا با آگاهی از تمامی قوانین حقوقی و دلالان املاک، تجربه ای بدون پشیمانی را برای شما فراهم می کند.

یک تیم مشاور قابل اعتماد به شما کمک می کند تا از مشکلات احتمالی که سرمایه شما را در معرض خطر قرار می دهد جلوگیری کنید. خرید آپارتمان در استانبول جنبه های مختلفی دارد. از محله مورد نظر گرفته تا قیمت خانه و امکانات رفاهی آن همه اهمیت دارند. این می تواند یک تجربه جدید و هیجان انگیز باشد که با حضور یک تیم مشاور مورد اعتماد به تجربه ای مطمئن تبدیل شود.

حرف پایانی

استانبول به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجران به ترکیه، دارای ظرفیت های سرمایه گذاری متعددی است. چه بخواهید در این شهر زندگی کنید و چه بخواهید از رکود سرمایه جلوگیری کنید، می توانید یک آپارتمان بخرید. اگرچه در این راه بخش قانونی خرید ملک یکی از مهمترین چالش ها می باشد. با کمک کارشناسان املاک پوریا می توانید بهترین آپارتمان در استانبول را بدون مشکل خریداری کنید.

***

این مقاله یک گزارش است و شمانیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.


بیشتر بخوانید  داماد جذاب اکبر عبدی را تا به حال ندیده اید

دیدگاهتان را بنویسید