مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

صفحه نمایش: جاده سیاه ممکن است امسال یک مکاشفه باشد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


جاده سیاه به مدت دو هفته در بخش کارگران جشنواره فیلم کن برتر جهانی داشت.

به گزارش ایسنا ، مجله اسکرین. وی در نقد جاده کثیف پانا پناهی ، این فیلم را اثری با م componentsلفه های کافی توصیف کرد که می تواند یکی از کشفیات مهم جشنواره کن امسال باشد.

گزیده ای از این مقاله توسط وندی آیدی: “اولین فیلم محافظت شده طولانی ، درخشان ، پر از انرژی و فوران ناگهانی” قرائت های پرشور روی لب ، گاهی بسیار کمدی ، و گاهی بسیار غم انگیز ، بدون شک از “این همه موارد لازم را دارد فاکتورها یکی از مهمترین کشفیات جشنواره کن امسال است.

یک فیلم جاده ای در اتومبیل امانت ، پدری با پاهای بازیگران ، مادری که از زیر گریه می خندد و پسری که مانند اسفند “برای لحظه ای هنوز در ماشین نمی سوزد”. و پسری پیر که چیزی نمی گوید و چشم به راه است. او که از این عناصر اساسی پناه گرفته است ، پرتره ای کاملاً انسانی از خانواده ای در دوراهی زندگی ارائه می دهد که به راحتی می توان با آن شناخت.

پسر جعفر پناهی ، پناه پناهی پدر وی ، دستیار و تدوینگر آخرین فیلم هایش است ، در این فیلم قدرتمند شکی نیست که با استعداد قابل توجه و مستقلی روبرو هستیم. شکی نیست که این فیلم در جشنواره های بیشتری به نمایش در خواهد آمد و ترکیب موفقیت آمیز طنز ، بازی های درجه یک و موسیقی پاپ و موسیقی قدیمی ایران توجه اپراتورهای تلویزیون را به خود جلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  توزیع اینترنتی میوه از ۲۰ اسفند آغاز می شود

در روایت فیلم هیچ لحظه ای وجود ندارد که احساس افراط و تفریط را بیان کند و هیچ تصمیمی از سوی کارگردان در فیلم برای نزدیک شدن به تصمیمات کلیشه ای وجود ندارد.

پناهی تسلط کامل در تغییر لحن شیطان دارد ، لحظه ای بسیار سرگرم کننده با حضور دوچرخه سواری که گفتگوی صادقانه را با والدین خود دنبال می کند و نشانه جدی بودن این سفر است. صحنه ای گسترده و نفس گیر که مهمترین و احساسی ترین واقعه فیلم در آن اتفاق می افتد و به دنبال آن لحظه ای خیالی هنگام سرگردانی زنان ، هم ادای احترام به “ادیسه 2001” است و هم تکرار کنایه آمیز ماشین انحصاری بتمن که پاره شده است. همه اینها ، خلاقانه و هیجان انگیز ، ساخته شده با رضایتمندی و پر از گرما و انسانیت ، که یک موفقیت است.

جاده کثیف به عنوان اولین ساخته پناه پناهی ، یکی از 31 فیلمی است که فرصت رقابت در جایزه دوربین طلایی بهترین فیلم اول جشنواره فیلم کن را دارد.

اولین نمایش فیلم در تاریخ 10 ژوئیه (19 ژوئیه) در ساعت 8:30 و 20:30 بود و در تاریخ 16 جولای (25 ژوئیه) در ساعت 19:45 سومین و آخرین نمایش خود را خواهد داشت

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *