صعود ۲۲ پله ای پتروشیمی شیمی بافت در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایران



در بیست و پنجمین دوره متوالی 100 شرکت برتر ایران که روز دوشنبه سوم بهمن ماه 1401 با حضور جمعی از مسئولان کشوری و مدیران ارشد شرکت های دولتی و خصوصی زیر نظر مدیریت صنعتی برگزار شد. این سازمان بر اساس اطلاعات سال مالی 1400، شرکت پتروشیمی شیمی بافت با 22 رتبه افزایش نسبت به سال گذشته در رتبه 162 در فهرست 100 شرکت برتر ایران (IMI-100) قرار گرفت و فهرست طلایی دیگری را در به کارنامه پرافتخارش

این شرکت با توجه به شاخص کل فروش در سال مالی 1400 موفق شد با ثبت رقمی معادل 24426.3 میلیارد ریال در بین 100 شرکت برتر فهرست 500 شرکت برتر ایران رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی شیمی بافت به عنوان تولیدکننده MTBE و MEK در راستای توسعه فعالیت های خود در صنعت پتروشیمی با بهره گیری از تدابیر موثر و راهبردهای راهبردی مدیران ارشد و تلاش همه جانبه تمامی عوامل و کارکنان پرتلاش شرکت پتروشیمی. این گروه در سالهای اخیر توانسته است تقاضای بازارهای هدف را برآورده کند و روند صعودی خود را حفظ کند.

لازم به ذکر است این رتبه بندی هر ساله بر اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت ها و موسسات تجاری و بر اساس صورت های مالی مصوب و ارزش افزوده، میزان دارایی ها و ایجاد اشتغال، سودآوری و ارزش بازار توسط صنعت. سازمان مدیریت الهام با ارائه آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه های اقتصادی کشور فضای شفاف تری از عملیات اقتصادی کشور را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید  چرا شستشوی ناف اهمیت دارد و مهم است؟ | خطرات تمیز نکردن ناف

روابط عمومی پتروشیمی، شیمی بافت

دیدگاهتان را بنویسید