صعود ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس


به گزارش سایت طلا،شاخص کل بورس امروز (چهارشنبه)، با ۱۲ هزار و ۱۱۵ واحد افزایش به یک میلیون و ۳۴۶ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با رشد ۴۴۶۶ واحدی، رقم ۳۹۲ هزار و ۴۹۸ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۲۵۶ هزار معامله انجام شد که ۲۷ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال ارزش داشت.

اکثر صنایع تاثیر گذار روی شاخص بورس روند رو به رشدی را تجربه کردند در این میان پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی نوری، پالایش نفت تهران، ایران خودرو، پالایش نفت بندرعباس و ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ١٦١ واحد افزایش داشت و به ۱۸ هزار و ٣٤٥ واحد رسید. در این بازار بیش از ٢ میلیارد و ٢٠٨ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ١٣٦ هزار و ١٢١ نوبت بود.

پلیمر آریا ساسول (آریا)، پتروشیمی مارون (مارون)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، پالایش نفت شیراز (شراز)، فرابورس ایران (فرابورس)، بانک دی (دی) و تولید نیروی برق دماوند (دماوند) تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند، همچنین مجتمع صنعتی آرتاویل تایر (پارتا)، سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، توسعه سامانه نرم افزاری نگین (توسن) و توزیع داروپخش (دتوزیع) تاثیر منفی بر این شاخص داشتند.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


بیشتر بخوانید  مبارز کاشانی: آموزش خارج از شهر هزینه های زیادی برای من دارد + فیلم - کاشان نیوز - استانهای تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید