صعود والیبال ایران به مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک


نتایج گروه A مسابقات والیبال قهرمانی المپیک معادلات صعود به مرحله یک چهارم نهایی سه تیم را پیچیده می کند.

به گزارش ایسنا ، تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا شکست خورد تا تا بازی نهایی برابر ژاپن راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شود.

در پایان روز چهارم مسابقات والیبال المپیک ، تیم ملی والیبال لهستان با 3 پیروزی و یک شکست با 10 امتیاز مسابقات را هدایت کرد و صعود خود را در دور بعدی ثبت کرد.

تیم ملی والیبال ایتالیا با سه پیروزی و یک شکست با 9 امتیاز در رده دوم گروه A این رقابت ها قرار گرفت و صعود آن نهایی شد.

کانادا ، ژاپن و ایران با دو پیروزی و 7 ، 6 و 5 در مکان های سوم تا پنجم قرار دارند. تیم ملی ونزوئلا نیز با چهار شکست در قعر رقابت ها قرار دارد.

اگرچه تیم ملی والیبال ایران از نظر پیروزی و امتیاز همان ژاپن است اما تیم ملی ژاپن در ست بهتری از ایران قرار دارد و بنابراین بالاتر از ایران است.

پیروزی بر ژاپن تنها راه صعود به ایران است

تیم ملی والیبال ایران برای صعود به مرحله بعد باید تیم ملی ژاپن را شکست دهد. اگر تیم ملی والیبال ایران با هر نتیجه ای به ژاپن باخت ، در گروه خود پنجم خواهد شد و از آن رقابت ها حذف می شود.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که تیم اول گروه A با تیم چهارم گروه B بازی خواهد کرد. تیم چهارم گروه A نیز با تیم اول گروه B بازی خواهد کرد. تیم های دوم و سوم در دو گروه با تساوی به رقابت می پردازند بنابراین می توانید بگویید که دوم یا سوم بودن تأثیر زیادی در حریف در دور بعدی نخواهد داشت ، اما سوم یا چهارم بودن برای ایران و سایر تیم ها بسیار مهم است ، زیرا حریف تیم چهارم است ، گروه B که مسابقه سختی است.

بیشتر بخوانید  حرکات عجیب دختر محسن کیایی سینما را منفجر کرد

طبق قانون ، اگر تیم ملی والیبال لهستان می خواهد در گروه B از تیم چهارم هدایت و بازی کند ، کانادا ملزم به پیروزی است.

در چه شرایطی ایران به تیم سوم گروه تبدیل می شود؟

اما ایرانی های ارشد شما حتی در صورت پیروزی بر ژاپن و با توجه به نتایج سایر بازی ها می توانند به مقام سوم نیز فکر کنند.

در آخرین روز مرحله مقدماتی ، تیم ملی والیبال ایران به مصاف ژاپن ، لهستان – کانادا و ایتالیا – ونزوئلا می رود. تیم ملی والیبال لهستان اگر می خواهد تیم اول گروه خود باشد باید کانادا را شکست دهد. اگر کانادا به لهستان باخت و ایران ژاپن را شکست داد ، ایرانی های بزرگسال شما در مسابقه برای برنده های بیشتر سوم می شوند.

اما اگر تیم ملی والیبال کانادا در بازی برابر لهستان پیروز شود ، تیم ملی والیبال ایران در صورت پیروزی مقابل ژاپن به عنوان تیم چهارم این رقابت ها به مرحله بعد صعود می کند.

اگر ایران در گروه خود چهارم باشد ، باید با رهبر گروه حریف که احتمالاً روسیه است بازی کند اما اگر سوم شود ، تساوی حریف توسط تیم دوم یا سوم در گروه مقابل مشخص می شود.

جالب اینجاست که اگر کانادا از لهستان امتیاز کسب نکند و ژاپن با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ایران شود در حالی که ایران به عنوان تیم سوم صعود می کند ، تعداد برد و امتیاز بین ژاپن و کانادا برابر خواهد بود و ممکن است کار برای تعیین تیم چهارم محاسبه شود. برابری بین این دو تیم.

بیشتر بخوانید  کاهش تولید محصولات بی آب منجر به بهبود مدل کشت در قزوین می شود

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید