صعود ناگهانی قیمت دلار | افزایش بی سابقه قیمت دلار



آنچه دیگران می خوانند:

قیمت دلار در روزهای اخیر روند صعودی بدی داشته است. به منظور افزایش قیمت دلار، قیمت سکه و طلا نیز در حال افزایش است. پیش بینی ها در مورد قیمت دلار عجیب است و این نشان می دهد که قیمت دلار از مرز 28 هزار تومان عبور خواهد کرد. امیدواریم با کاهش قیمت دلار، قیمت سکه بهتر شود و قیمت مناسب تری پیدا کنیم. قیمت دلار در 28 آوریل اعلام شد; پیش بینی عجیب قیمت دلار را هم می خوانید.

دلار در بازار متشکل امروز – شنبه 20 اردیبهشت 1401 مصادف با 9 فروردین 1391 – با رشد 0.47 درصدی به 25504 (بیست و پنج هزار و پانصد و چهار) تومان رسید.

علی چسمی، کارشناس بازارهای مالی گفت: فکر می کنم دولت از هفته آینده به پخش اخبار ادامه دهد تا نرخ ارز کاهش یابد. حالا مثلا بانک مرکزی اعلام کرده مقداری پول از انگلیس دریافت کرده است یا گزارش هایی مبنی بر مذاکرات کره جنوبی و آمریکا مبنی بر اینکه کره جنوبی به دنبال آزادسازی پول های بلوکه شده ایران است، منتشر شده است.

وی ادامه داد: دولت تلاش می کند نرخ ارز را هیجان زده نگه دارد، اما واقعیتی که در بازار ارز در حال رخ دادن است این است که نرخ تورم نقطه به نقطه بالا می رود و تا چند ماه دیگر باعث افزایش قیمت می شود. دلار.”

بیشتر بخوانید  ۵۰۰هزار کودک زیر ۵ سال سیستان‌وبلوچستان از کمبود غذا رنج می‌برند | استانی فقیر با محرومیت‌های بسیار


دیدگاهتان را بنویسید