صرافی های معتبر چه خدماتی ارایه میکنند؟



آنچه دیگران می خوانند:

مبادلات

کلمه مبادلات در کتاب های لغت به معنای تجارت انواع پول است. اما عموماً این مراکز خرید و فروش ارزهای خارجی را به صورت فیزیکی و دیجیتالی بر عهده دارند. این مراکز متولی امور خارجی نیز هستند، بنابراین برای دولت و بانک های کشور بسیار مهم هستند. با ما اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند مبادلات بنیانگذاری مبادلات دارای انواع مختلفی از جمله مراکز فیزیکی و دیجیتال هستند. مراکز فیزیکی مسئولیت خرید و فروش ارزهای فیزیکی را بر عهده دارند، اما برخلاف مراکز دیجیتال، مسئولیت معامله ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و غیره را بر عهده دارند. فهرست بهترین صرافی در شیراز اصفهان و دیگر شهرهای ایران را در پیج بیابید.

نحوه کار این مراکز

در تمامی این مراکز (ارز فیزیکی و دیجیتال) به مشتریان این فرصت را می دهند تا ارزهای موجود خود را به ارز مورد نظر تبدیل کنند. به عنوان مثال، امکان تبدیل ارزهایی مانند یورو و اتریوم به دلار و بیت کوین در مبادلات وجود دارد.

در این مورد مبادلات آنها نرخ فعلی هر دو ارز را بررسی می کنند و هر مقداری را که مشتریان می توانند برای آنها بخرند تبدیل می کنند. اما نحوه سودآوری این مراکز به این صورت است که نرخ خرید و فروش ارز برای مراکز متفاوت است. مثلاً یورو می خرند و با قیمت بالاتری به مشتریان می فروشند. اما اگر می خواهید همان یورو را به آنها بفروشید، مطمئناً آن را با قیمت کمتر و با نرخ خرید از شما می خرند. بهترین صرافی در کرج ، بهترین صرافی اهواز تهران و سایر شهرهای ایران را در پیو پیدا کنید.

بیشتر بخوانید  سخنرانی رئیس جمهور در آستانه خطبه های نماز جمعه

8def1083-1f7f-4d3d-807d-4706521e3107

سایت پی جی

خدمات مبادله

خدمات این مراکز بر اساس ماده 1 آیین نامه اجرایی تأسیس، بهره برداری و نظارت می شود مبادلات مقرر شده است که در زیر این خدمات را برای شما شرح خواهیم داد. 1) خرید و فروش ارزهای فیزیکی (دلار، یوان، یورو و …) 2) خرید و فروش ارزهای دیجیتال (بیت کوین، تتر و …) 3) خرید و فروش انواع سکه طلا 4) انجام کلیه معاملات مربوط به خارج از کشور حواله ارزی 5) ارائه کلیه خدمات ارزی به خارج از کشور.

خدمات ارزی ارائه می دهد مبادلات اجرا شده و شامل دو مورد است: 1) کاربران می توانند پول خود را به این مراکز پرداخت کنند. سپس معادل آن ارز را در خارج از کشور و از دلال دریافت کنید. 2) از طرف دیگر، مشتریان می توانند ارز را به دلالی در خارج از کشور بدهند و به جای آن، معادل آن را در داخل کشور دریافت کنند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات این مراکز و آشنایی با بهترین ها مبادلات می توانید به سطح زمین بروید سایت پی جی می بینید.

***

این مطلب یک رپورتاژ بوده و شمانیوز صحت یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی کند و مسئولیت قانونی آن ربطی به شمانیوز ندارد.


بیشتر بخوانید  آغاز به کار قرارگاه تحول اجتماعی در منطقه آزاد قشم

دیدگاهتان را بنویسید