صدور 34 حکم جایگزین حبس به نفع بازداشت شدگان


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین؛ مهرعلی آگوگیان ، مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: یکی از رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده از توانایی های مختلف برای خدمت به نیازمندان و نیازمندان است.

وی با اشاره به خدمات شهید مظلوم آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته عدالت ادامه داد: خانواده تو نیاز داری.

مدیرکل کمیته همیاری استان قزوین افزود: به منظور بهره مندی خانواده های ولی نعمت با حمایت این نهاد از این ظرفیت ، تفاهم نامه همکاری با دادگستری استان قزوین و قضات محترم در زندان استان قزوین منعقد شد. گزینه هایی برای کمک به خانواده های نیازمند.

وی افزود: در سه ماهه اول امسال 34 رأی به ارزش 208 میلیون تومان صادر شد كه برای محرومان و نیازمندان هزینه شد ، در حالی كه رأی های صادر شده در هر حوزه قضایی برای نیازمندان همان منطقه هزینه شد.

هاگ گویان اعلام کرد: 10 رأی در قزوین ، 6 رأی در تاكستان ، 10 رأی در بوئین زهرا ، یك رأی در اواج ، دو رأی در ابیك ، یك رأی در هورامدشت و چهار رأی در حوزه آبگرم قرار گرفت.

وی توضیح داد: از آرا cast داده شده ، دو رأی مربوط به خدمات عمومی رایگان ، دو رأی مربوط به تحویل غذا ، یک رأی تأمین کالاهای مورد نیاز مشتریان ، یک رأی مربوط به خرید تبلت دانشجویی و 28 رأی مربوط به کمک مالی به آن است. در نیاز. بودن

مدیرکل کمیته همیاری استان قزوین یادآور شد: کمیته همیاری امام خمینی (ره) علاوه بر استفاده از این ظرفیت ، از همکاری وکلای خیرخواه برای ارائه خدمات کمک حقوقی به موکلین در مواردی استفاده می کند تا حق آنها نقض نشود.

بیشتر بخوانید  شرایط پیش‌فروش بلیت پروازهای اربعین ۴ ایرلاین مشخص شد+ جزئیات

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید