مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

صدور ۵۷ مجوز ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی در فارس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:



مدیرکل تعاون و مددکاری اجتماعی فارس گفت: 57 مجوز برای ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی در سطح این استان صادر شده است و فارس در این زمینه پیشرو در کشور است.

یک عمل خداپسندانه

به گزارش خبرنگار شما نیوز از شیرازوحید هداپرست اظهار داشت: فعالیت های کارآفرینی از طریق ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی، انجمن های کارآفرینان و مجامع خیریه کارآفرینان در استان رصد می شود و موفقیت این واحدها در سطح استان رصد می شود.

وی با بیان اینکه در این استان 57 مجوز برای راه اندازی خانه های مشاور کارآفرینی صادر شده و فارس در این زمینه پیشرو در کشور است، افزود: 4 مجوز برای شتاب دهنده، 6 مجوز برای کافه کارآفرینی و 4 مجوز برای فضای کار مشترک. در حوزه کارآفرینی در فارس صادر شد.

وی ادامه داد: در استان فارس نیز انجمن صنفی شرکت های مشاور کارآفرین تشکیل شد که در کشور کم نظیر است.

وی گفت: کانون کارآفرینی استان فارس با هدف توسعه اکوسیستم کارآفرینی این استان از سال 1398 در فارس آغاز به کار کرد و در سال 1398 انجمن کارآفرینان و کارآفرینان این استان نیز با هدف کمک به کارآفرینان آغاز به کار کرد. فارس.

وی با بیان اینکه هر ساله کارآفرینان برتر در فارس انتخاب و معرفی می شوند، گفت: تاکنون 14 دوره از این جشنواره در کشور برگزار شده و 90 نفر از کارآفرینان برتر فارس به جامعه معرفی شده اند و 23 کارآفرین. به عنوان بهترین در سطح ملی انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید  پرداخت کمک هزینه به ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *