صدور رای کمیسیون 5 نفره یازده خوانسار



ایسنا / اصفهان معاون برنامه ریز شرکت آب منطقه ای در اصفهان گفت: همزمان با عید سعید غدیر ، تصمیم شورای پنج نفره درباره موضوعات مواد 19 و 20 قانون توزیع عادلانه آب در رابطه با 11 رودخانه کانسار صادر شده.

بابک ابراهیمی به عنوان نماینده وزیر نیرو در هیئت 5 نفره با تمرکز بر افزایش بار منابع آب در منطقه ، بدون در نظر گرفتن ظرفیت تخلیه رودخانه ها ، اظهار داشت: به دلیل توسعه کشاورزی و تغییر در طول زمان منجر به اختلاف بین رودخانه های رودخانه شد.

وی افزود: بنا به درخواست کشاورزان و اقدامات بعدی فرماندار و دادستان کانسار ، کمیسیونی پنج نفره تحت مواد 19 و 20 قانون توزیع عادلانه آب تشکیل شد تا میزان آب 11 رودخانه رودخانه را بررسی کند. کانسار و اعضای جدیدی را در سال 1997 معرفی کرد

به گزارش ایسنا ، معاون برنامه ریز شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان اینکه پس از برگزاری جلسات متعدد و شنیدن نظرات مختلف و انجام مطالعات دقیق توسط مهندسین مشاور ، پیش نویس رأی را تهیه کرده است ، افزود: آماده سازی این پروژه با طرح رودخانه و زمین تحت آنها ، بررسی تصاویر ماهواره ای جدید و قدیمی و عکس های هوایی مربوط به دهه های 1940 ، 1970 و 1998 ، بررسی حقوق آب مطابق با قانون توزیع عادلانه آب ، تعیین نیازهای آب با کمک سند ملی آب و گرفتن سند به روز شده با توجه به آداب و رسوم در منطقه ، به نیاز کانالها و چشمه های پایین دست توجه شد.

بیشتر بخوانید  افتتاح سند شکایت دیابت در مقابل پنجره نقل و انتقالات فیفا / استقلال برای بار دوم بسته شد + نامه

وی با تأکید بر اینکه در سال های گذشته جلسات شورای سه نفره در سال 1379 و همچنین جلسات شورای 5 نفره در سال 1390 بدون نتیجه و رأی گیری به پایان رسیده بود ، گفت: پس از سال ها با استناد به گزارش ها و جلسات. توافق نهایی و به رای گذاشته شد.

ابراهیمی افزود: در هیئت جدید نمایندگان 11 رودخانه ، شرکت آب منطقه ای اصفهان به عنوان اعضای وزیر نیرو و سازمان جهاد کشاورزی اصفهان عضو بودند و اعضای هیئت مدیره صادر کننده رای را تشکیل دادند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید