صداوسیما و حداد عادل از اوقات مختلف احمدی نژاد / حسن روحانی در پایان حکومت وی ​​تعریف می کنند



مقایسه پایان دولت دو رئیس جمهور که در دهه 1990 کشور را اداره می کردند ، فضای متفاوتی را که هر دو رئیس جمهور ، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی تجربه کرده اند ، آشکار می کند.


ادامه مطلب

ارزیابی احمدی نژاد ، تخریب معنوی ؛ 2 روی سکه از اواخر عمر دولت ها


شرایط آخرین روزهای دولت حسن روحانی همانطور که می گوید؛ علاوه بر بحرانهای بوجود آمده و تلاش هیئت دولت برای حل آنها ، موجی از انتقادات ، فشارها ، تخریب ها و افتراهای منتقدان و افراط گرایان وجود دارد و اعضای کابینه علاوه بر پاسخگویی هر روز زیر تیغ رادیو و تلویزیون هستند. به مردم. یک روز باید آنها را به زندان و مرگ تهدید کرد و روز دیگر باید ثابت کنند که خانواده آنها در کجا زندگی می کنند.

اما س isال اینجاست که محمود احمدی نژاد ، با همه حاشیه ها و جنجال هایی که به خصوص در دو سال آخر حکومت خود داشت ، آخرین روزهای دولت دهم را چگونه سپری کرد و چه کاری انجام می داد؟

جدال احمدی نژاد تا آخرین روزهای ریاست جمهوری وی ادامه داشت. آنها باید نام و سنت خود را در قالب بازدید از دانشگاه حفظ می کردند.

احمدی نژاد در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود در آخرین شب دولت دهم ، تأسیس دانشگاه را به عنوان برنامه اصلی کار خود پس از ریاست جمهوری اعلام کرد. وی حتی از مردم خواست با اعلام شماره حساب خود در این حساب در حساب بانکی خود داوطلبانه پول واریز کنند ، اما با این وجود در اولین روز پس از پایان دولت دهم ، شورای عالی انقلاب فرهنگی با ایجاد آن مخالفت کرد از چنین دانشگاهی این شورا از حضور نامهای فاقد صلاحیت مانند اسفندیار رحیم مشایی و حمیدرضا بقایی خبر داد.

بیشتر بخوانید  عکس جدید مهران مدیری همه را شوکه کرد | چقدر شکسته شده!

البته چگونگی موافقت شورای انقلاب فرهنگی با تأسیس این دانشگاه و اتهام رانت که از سوی برخی منتقدان مطرح شد و همچنین اتهام فساد مالی در نتیجه انتقال 160 میلیارد ریال از بودجه ریاست جمهوری در آخرین روز مدیریت و سایر منابع و امکانات مالی. او فساد دانشگاه را زیر سال برد.

این س questionsالات در حالی مطرح شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی ، تحت رهبری گلام علی حداد عادل ، در آن روزها از احمدی نژاد تمجید می کرد!

اما این ارزیابی از دولت های نهم و دهم به همین جا ختم نشد و صدا و سیما که در روزهای آخر دولت روئن از هیچ تخریبی علیه خود دریغ نکرد ، در تجلیل از محمود احمدی نژاد مراسم باشکوهی برگزار کرد.

2727

تو

دیدگاهتان را بنویسید