صحبت های جدید مدیرعامل سازمان بیمه های اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان


میرهاشم موسوی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه هتلداری بیمارستان کاشان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم سلامت و درمان مردم است که برای کنترل کرونا اقدامات زیادی انجام داده است، گفت:

وی با بیان اینکه سیاست دولت در حوزه درمان مشخص است، گفت: تایید همین موضوع اجرای طرح درور است.

مدیر اجرایی SO با بیان اینکه اجرای طرح دروار عواقب خوب و برکتی برای مردم خواهد داشت اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات مردم در دسترسی به دارو کاهش یابد.

وی در قسمت دوم سخنان خود با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی ایران در خصوص تعالی خانواده گفت: بیش از سه میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد و سازمان تامین اجتماعی طبیعتا مشارکت بیشتری دارد. در ارائه خدمات به مردم، امر در این زمینه لحاظ می شود.

موسوی با تاکید بر اینکه فرزندآوری برای جامعه مثمر ثمر است، گفت: امیدواریم با سیاستی که در نظر داریم بتوانیم از زوج های نابارور حمایت کنیم.

پرداخت به موقع حقوق به مستمری بگیران از اولویت های سازمان تامین اجتماعی است

وی پرداخت به موقع حقوق به مستمری بگیران را یکی از اولویت های سازمان نظام وظیفه دانست و افزود: با توجه به اعتبارات صندوق تامین اجتماعی و برخورد با بیمه شدگان، از ابتدا با این موضوع برخورد کرده و خواهیم کرد. ادامه هید. برای مقابله با آن که مسئولیت های ما

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: تعهد ما پرداخت حقوق و مستمری به مستمری بگیران بلندمدت است و این امر باید دقیق و به موقع باشد تا جان بازنشستگان به خطر نیفتد./ مهر

بیشتر بخوانید  ادامه وضعیت آلودگی هوای تهران/ اقشار آسیب پذیر هوشیار باشند

<п>اعلامیه بحث های جدید مدیر کل سازمان نظام وظیفه در مورد حقوق بازنشستگان اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید