صالحی: کمیسیون انضباطی مستقل در مورد سایر رأی گیری ها نتیجه گیری می کند / من به تصمیم حسن زاده و تیمش احترام می گذارم – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


علیرضا صالحی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیم وی در مورد تصمیم کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال در قسمت دیگری از پرونده بازی سایپا و پیکان ، که در آن چهار نفر از افراد در این پرونده تبرئه شدند ، گفت: “من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم ، هیچ اقتدار در این زمینه. “این پرونده به دو قسمت تقسیم شده است. یك قسمت مربوط به دو تیم پیكان و سایپا بود كه در آنجا تصمیم گیری شد و قسمت دیگر مربوط به عوامل خارج از زمین بود كه كمسیون انضباطی تصمیم گرفت.

وی افزود: قسمت اول نیز توسط کمیسیون انضباطی تعیین شد که با اعتراض باشگاه پیکان به کمیته استیناف ارجاع شد و ما نیز حکم خود را اعلام کردیم. در قسمت دیگر پرونده ، کمیسیون انضباطی درباره آنها تصمیم گرفت و افراد تبرئه شدند.

رئیس هیئت استیناف گفت: ابوالفضل حسن زاده ، رئیس هیأت انتظامی افراد مرتبط با این پرونده را تبرئه کرده است زیرا هیئت استیناف تیم پیکان را تبرئه کرده است و آیا چنین نتیجه گیری برای حکم قسمت دیگر صحیح است شما سوال را می پرسید باید از شخصی س whoال شود که چه کسی تصمیم گرفته است آقای حسن زاده و تیمش ، اعضای کمیته انضباطی ، به این نتیجه رسیدند و حکم صادر کردند. من به این دیدگاه احترام می گذارم ، نه از نظر رئیس هیئت تجدید نظر ، بلکه از نظر شخص حقوقی.

صالحی در واکنش به این واقعیت که کمیسیون انضباطی استقلال داشت تا در قسمت دیگر پرونده تصمیم خود را بدون تصمیم کمیته استیناف صادر کند ، گفت: “البته کمیسیون انضباطی در تصمیم گیری مستقل است اما نتیجه گیری؟ “و صدور حکم با این نتیجه یک مسئله جداگانه است. آنها می توانند برای هر دسته ای که بخواهند نتیجه گیری کنند و این به خود آنها بستگی دارد.

بیشتر بخوانید  کدام کالاها در تهران بیشتر قاچاق می‌شود؟

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید