صالحی امیری: شمشیربازی یکی از پدیده های کاروان ایران در توکیو خواهد بود / ما شروع خوبی داشتیم



رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سه پیروزی در شمشیربازی در مرحله اول اتفاقی نیست و حاصل سالها تلاش تیم ملی ، مربیان و در راس آنها آقای باگرزاده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در توکیو ، رضا صالحی امیری ، پس از ثبت سومین پیروزی نرده گیران ایران در روز نخست این رقابت ها که توسط محمد رهبری به دست آمد ، اظهار داشت: “اول از همه ، من از رسانه ها استقبال می کنم که آنها در همه سالن ها حضور دارند . “در مورد شمشیربازی ، باید بگویم که سه پیروزی که تاکنون ثبت شده اتفاقی نیست و حاصل سالها تلاش تیم ملی ، مربیان و سرمربی آنها ، آقای باگرزاده است.

وی گفت: شمشیربازان ایرانی قدم اول را محکم برداشته اند و انشاالله همان راه را ادامه خواهند داد. به نظر من یکی از پدیده های کاروان ایران در بازی های المپیک 2020 تیم شمشیربازی ما خواهد بود. امیدوارم که رقبا نیز همین روند را ادامه دهند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه سخنان خود با اشاره به مسابقات روز گذشته ورزشکاران ایران و در خصوص نتیجه نازنین مولای گفت: روز گذشته نیز دیدید که دختر یک قایقران ایرانی شایسته چه نتیجه خوبی ثبت کرد. به خصوص در شرایطی که ما در ایران پیست 2000 متری نداریم و او همیشه در پیست 1000 متری تمرین کرده و در نتیجه این عملکرد قابل تحسین است.

صالحی امیری که به سالن تکواندو می رفت گفت: امیدوارم در تکواندو و سایر رشته ها شاهد اتفاقات خوبی باشیم. آنچه در قایق ها و شمشیربازی ها ثبت می شود ، نشان می دهد که کاروان ایران خوب شروع کرده است. فقط باید مراقب کمکی که به دیگران می کنید بیشتر باشیم.

بیشتر بخوانید  امیدواریم به زودی شاهد عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها باشیم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید