مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شیک پوشی رعنا آزادی ور در جشن تولد شوهرش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: رعنا آزادی ور او متولد فروردین 1362 است و در فیلم مارمولک به ایفای نقش پرداخت. رعنا آزادی ور او به تازگی با مهدی پاکدل بازیگر مشهور سینمای ایران ازدواج کرده است. رعنا آزادی ور او به تازگی در سریال «ذوب کاری» به ایفای نقش پرداخت و خوش درخشید. اخبار ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل توسط عاطفه رضوی اعلام شد.

رعنا آزادی ور

نام: زخم

نام خانوادگی: آزادی ور

تاریخ تولد: 27 فروردین 1362

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور در سال 1381 با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی به سینمای ایران معرفی شد که در آن با بزرگانی چون پرویز پرستویی همبازی شد. پس از یک سال دوری از سینما، با بازی در سه فیلم در سال 1383 جایگاه خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور اولین بازیگری خود را در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1384) انجام داد و نقش اول را در کنار نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلمی درباره الا نقش همسر یکی از زوج های جوان این فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج به شمال گنجانده شده است و در ایفای این نقش با اتفاقاتی مواجه می شود. دیگر شخصیت های داستان همچنین در خانه دختر نقش شخصیت اصلی (سمیرا) را بازی می کند.

بیشتر بخوانید  با این سه مورد کوکوهات وا نمیرن دیگه! | طرز تهیه کوکوی خانگی با تمام فوت و فن +ویدئو

رعنا آزادی ور در محمد رسول الله

رعنا آزادی ور بازیگر نقش جملیا در فیلم محمد رسول الله (م) نوشت: کار با گروهی که در سطح جهانی شناخته شده اند، تجربه فوق العاده ای برای همه است. به عنوان یک بازیگر، وقتی جلوی دوربین فیلمبرداری مثل ویتوریو استورارو می روید، چیزهایی را تجربه می کنید و یاد می گیرید که منحصر به فرد هستند. من این فرصت را داشتم که جلوی دوربین برخی از سینماگران بزرگ سینمای ایران بازی کنم، اما وقتی پلان های آقای استورارو را می بینیم، بیشتر شبیه عکس های زیبا می شوند. همکاری با این گروه بین المللی که همه ما سوابقش را می شناسیم برای من هم ترس و هم مایه لذت بود.

رعنا آزادی ور

عروسی رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل به فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی برمی گردد. اما این دو سینماگر در یک دوره زمانی چند همکاری داشته اند و همین موضوع باعث نزدیک شدن آنها شده است. همین نزدیکی باعث شد شایعاتی در مورد ازدواج این دو نفر به وجود بیاید.

فیلمی با بازی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل نسبت به رعنا آزادی وار تجربه و تجربه بیشتری در سینما دارد و در فیلم های بیشتری بازی کرده است. اما این دو مرد در دو بخش با هم همکاری داشتند. چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی و محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی. بسیاری از منتقدان سینما، چهارراه استانبول را بهترین بازی پاک دل می دانند. از طرفی آزادی وار کارنامه قابل دفاعی دارد و با کارگردانان معروفی از جمله اصغر فرهادی در اللا و هومن سیدی در خاشم وحیه کار کرده است.

بیشتر بخوانید  پوریا پورسرخ کاخ نشین شد

رعنا آزادی ور

نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم رگ خواب اثر همایون شجریان که در اسفند 1393 منتشر شد، شامل آهنگی با عنوان ابر میبرد بود. ابر میبرد نماهنگ عاشقانه ای با بازی رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل داشت. این ویدئو این روزها بازتاب زیادی پیدا کرده و برخی به شوخی و جدی از نقش این ویدئو و ترانه همایون شجریان در ازدواج این زوج صحبت می کنند.

رعنا آزادی ور

شکل اولیه لباس آزادی ور

لباس هایی که رعنا آزادی وار در دهه فجر 33 به تن کرد، بیشتر غیر رسمی بود که در مجامع عمومی نیز قابل استفاده است. البته برای قدش از لباس های کوتاه تری استفاده می کرد. در این جشنواره معمولاً یک قسمت جذاب در لباس هر آزادی ور وجود داشت. یا با استفاده از یک بوت مخصوص، یا استفاده از مانتویی که روی آن طراحی شده است. استفاده از خطوط و طراحی عمودی به قد بلندتر در این دوره از جشنواره کمک کرد.

او امسال با پوشیدن شنل، جدا از اینکه به دنبال راهی برای رسیدن به بالاترین سطح بود، راه را برای بازیگران حاضر در سال بعد جشنواره هم باز کرد; استفاده از این شنل سال بعد در بین بازیگران حاضر در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رواج بیشتری پیدا کرد و به همین دلیل آزادی ور راهی هموار برای پوشیدن شنل در سینمای ایران بود. لباس رعنا آزادی ور در پانزدهمین جشن حافظ اردیبهشت سال گذشته، لباسی مفصل بود که از تکه های مختلفی از جمله شلوار گشاد و دامن طرح دار خاص و بلوز و کت کوتاه تشکیل شده بود. لایه بندی او جلب توجه می کرد و فرم متفاوت شلوار و طرح عجیب دامن که قسمت های پایینی آن گره خورده بود از نقاط متمایز لباس او بود.

بیشتر بخوانید  رضایت 76٪ از عملکرد روستایی کشور


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *