شیلا خداداد عروس هندوستان شد



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز، شیلا خداداد وی متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد بازیگر مشهور سینمای ایران در دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد. شیلا خداداد وی پس از جراحی بینی با آقای فرزین سرکارات ازدواج کرد و اکنون دارای دو فرزند یک پسر و یک دختر است. همسر شیلا خداداد دکتر فرزین سرکارات جراح زیبایی است. شیلا خداداد در عرصه موسیقی نیز فعال است.

شیلا خداداد

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: 5 نوامبر 1980

محل زندگی: تهران

حرفه: بازیگر

سالهای فعالیت: از سال 1999

زن: فرزین سرکارات

فرزندان: سامیار، ساتن

دیپلم: شیمی محض، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. شیلا خداداد تحصیلات خود را به پایان رساند و در سال 1375 وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد و در سال ۱۳۷۸ فارغ التحصیل شد و در دانشگاه ثبت نام کرد. در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را انتخاب کرد و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

شیلا خداداد وارد سینما می شود

شیلا خداداد به طور اتفاقی وارد عرصه فیلمبرداری مسعود کیمیایی شد و با بزرگان این عرصه شروع به همکاری کرد. شیلا خداداد در زمینه موسیقی نیز فعال است و در چندین گروه موسیقی فعالیت می کند. ورزش مورد علاقه شیلا خداداد فوتبال و والیبال و تیم مورد علاقه او استقلال است. او با بازی در فیلم اعتراض به سینما آمد.

بیشتر بخوانید  تصویر دو نفره سارا رسول زاده با بازیگر مرد پایتخت غوغا به پا کرد

شیلا خداداد

عروسی شیلا خداداد

این بازیگر و «فرزین سرکارات» چند سالی است که با هم زندگی می کنند و حاصل ازدواجشان «سامیار و ساتین» است.

شیلا هداداد که می گوید مجذوب بازیگری شده بود، زمانی که در اوج فعالیت حرفه ای بود تصمیم گرفت در ابتدای زندگی مشترک از این حرفه فاصله بگیرد و بیشتر در خانه و کنار همسرش باشد.

شیلا خداداد می گوید هیچ وقت وسوسه نشدم برای جراحی زیبایی بروم. شیلا خداداد: برخی از دوستانم به من می گویند که الان که با جراح صورت ازدواج کرده اید، کمی راحت است و هر وقت خواستید می توانید چهره خود را به همسرتان بسپارید تا تغییر کند، در حالی که اصلا اینطور نیست. . من علاقه ای به جراحی بینی که قبل از ازدواج انجام دادم، جراحی زیبایی ندارم و معتقدم صورت طبیعی خیلی زیباتر است و جالب است که همسرم هم همین نگاه را دارد و من را برای جراحی زیبایی تشویق نمی کند.

با اینکه می گوید به دلیل شغل همسرش بیشتر در مطب، بیمارستان و دانشگاه است، اما معتقد است که اگر می خواست در آن زمان بازیگری کند و شب کار کند، نمی توانست درست زندگی کند، مشترکش پول می دهد. به خصوص که می خواست خیلی سریع مادر شود.

شیلا خداداد

درباره شیلا خداداد بیشتر بدانید

شیلا کدداد اصالتا مهابادی بود و با بازی در سریال مسافری از هند به همراه ایرج نوذری در نقش اول وارد عرصه سینما شد و در بیست فیلم بازی کرد. فرزند او در آمریکا متولد شده و دارای پاسپورت آمریکایی است. او بارها به آمریکا سفر کرده و سابقه بازجویی در سال 94 به دلیل رابطه با امیر قاسمی و شبهیز را دارد.

بیشتر بخوانید  اگر تعطیلات نوروز 1401 را نقض نکنید، یک ماشین برنده خواهید شد!

سبک زندگی مجلل او مانند نیوشا ضیغمی، سحر کوریشی و بهاره رهنما همواره مورد توجه رسانه ها بوده است. حملات اخیر به ساشا سبحانی آقازاده، فرزند دکتر محمد سبحانی، سفیر سابق ایران در ونزوئلا و مکزیک، حواشی مهمی را در متن زندگی وی آشکار کرده است.

وی در این اطلاعیه در شهریور ماه ۹۷ جزئیات رد پیشنهاد بازی برخلاف میل خود در یک فیلم آمریکایی را منتشر کرد. شیلا هداداد و همچنین پرویز پرستویی و مهناز افشار از جمله سینماگرانی بودند که دعوت رئیس جمهور سابق به افطاری در ماه رمضان ۹۷ را نپذیرفتند.

اما علیرغم تمایل او به حمایت از فقرا، برخی از طرفدارانش از سبک زندگی مجلل او انتقاد کرده اند. شیلا خداداد یکی از سینماگران ایرانی است که در اینستاگرام بسیار فعال بوده و در چهار سال اخیر بیش از 370 عکس در اینستاگرام خود منتشر کرده و نزدیک به 2 میلیون فالوور دارد.


دیدگاهتان را بنویسید