مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شیطنت نچسب این بازیگر زن پس از خروج از صدا و سیما!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش دلگرم : روناک یونسی بازیگر سرشناس اما نه چندان محبوب ایرانی است که چند سالی است به همراه همسر و مدل خوش تیپ خود زندگی و مهاجرت به کانادا دارد. روناک یونسی پنج سال از همسر مدلش بزرگتر است اما روناک یونسی و همسرش زندگی آرام و دور از حاشیه دارند. روناک یونسی و همسرش نیز دو پسر به نام های مهرسام و مهراز دارند.

روناک یونسی با اینکه اعتقادی به حجاب ندارد اما همچنان در اینستاگرامش حد و مرزها را رعایت می کند و عکس های برهنه و ناهنجاری مانند صدف طاهریان یا چکامه چمن ماه از خود منتشر نکرده است. اما ظاهرا روناک خانم هم در تلاش است تا طرفدار اینستاگرام شود و فالوورهای بیشتری جذب کند.

علاوه بر این، این بازیگر گاهی اوقات در استوری های خود شعار می دهد و برای همراهان عزیزش جوک می کند. او چند وقت پیش ویدئویی از خود در باشگاه منتشر کرد که همسرش نیز برهنه ایستاده است.


بازیگر زن شیطنت پس از خروج از صدا و سیما!

بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی متولد شهریور 1359 در تهران است و در سال 1370 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این بازیگر ما دارای مدرک گرافیک هنرستان، کاردانی عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران است.

محسن میری متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۴ در تهران مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمی ترین افرادی است که به عنوان مدل کار کرده و دعوتنامه های زیادی برای کار در خارج از کشور دریافت کرده است.

نام: روناک

نام خانوادگی: یونسی

تاریخ تولد: 9 دسامبر 1980

محل تولد: تهران

بیشتر بخوانید  تصاویر واکسیناسیون سگ های ولگرد در پناهگاه حیوانات ماهشهر

حرفه: بازیگر

زن: محسن میری

فرزندان: مهرسام، مهراز


شیطنت نچسب این بازیگر زن پس از خروج از صدا و سیما!

روناک یونسی یک ماهی متولد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. خانم یونسی دارای مدرک لیسانس گرافیک و فوق لیسانس عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی

او خاطرات زیادی از دوران کودکی خود ندارد جز اینکه خیلی شیطون بود و خیلی خرابکاری می کرد اما از آنجایی که مادرش سرش شلوغ بود همیشه مراقب خواهرانش بود و به همین دلیل شخصیت استقلال طلبش به وضوح برایش نمایان بود. خانه داری و آشپزی را یاد گرفت. با اینکه شیطون و پرشور بود، اما یک بچه مدرسه ای هم بود. معمولاً به خاطر درسی جلوی نیمکت دبیرستان می ایستاد، اما چون دانش آموز باهوشی بود او را بخشیدند. او می گوید: «به دلیل تقلب به یکی از دوستانم در امتحان و نمره صفر من سه روز اخراج شدم.

یونسی در سال 1391 با محسن میری یکی از مدل های ایرانی ازدواج کرد و صاحب دو پسر به نام های مهرسام و مهراز شد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی و مهراز دومین پسر روناک یونسی و متولد شهریور 1375 هستند.

محسن میری متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۴ در تهران مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمی ترین افرادی است که به عنوان مدل کار کرده و دعوت نامه های زیادی برای کار در خارج از کشور دریافت کرده است، اما همیشه گفته است که دوست دارد در کشور خودش کار کند.

معنی اسم پسر روناک یونسی

مهرسام به معنای پسر خورشید است و از آنجایی که در مهرماه به دنیا آمد تصمیم گرفت نام زیبای ایرانی برای او انتخاب کند و آن مهرسام است. .

بیشتر بخوانید  جزئیات و ساعت پخش پایتخت 6 از شبکه یک در نوروز 99

شغل مورد علاقه روناک یونسی

دوست داشتم معلم شوم چون در این زمینه هم تجربه دارم. در سالهای قبل از فارغ التحصیلی در رشته گرافیک در دانشگاه هنر تحصیل کردم، دو سال در دبستان مردانه معلم خوشنویسی-نقاشی بودم و فکر می کنم بهترین سالها و زیباترین احساسات را در آن تجربه کردم. عادت زنانه.

چگونه روناک یونسی بازیگر شد

مثل اکثر بازیگران به پیشنهاد دوستش در تست فیلم عکسی بر خلاف میل او می فرستند سپس با اینکه هیچ توقعی نداشت روز بعد با او تماس می گیرند و روز آزمون به عنوان بازیگر انتخاب می شود. از گرگ و میش 2006. این درخشش اوست. به عنوان اولین کسی که در سریال رستگاران در سال 1988 بازی کرد و به خاطر آن به شهرت رسید انتخاب شد.

فیلم های روناک یونسی

سینما روناک یونسی

روز روشن (1391)

عقاب صحرا (1391)

کوچه ملی (1389)

به هدف شلیک کن (1387)

منفی هجده (1386)

قد 6/45 (1385)

غروب (1385)

بازی های روناک یونسی

سریال و فیلم روناک یونسی

سریال روناک یونسی

آخرین بازی (1393)

سقوط آزاد (1390)

رستگاران (سیروس مقدم، 1388)

موج و صخره (مجید صالحی، 1390)

آخرین بازی (1393)

خانه بدون پرنده (1389)

بوی عجیب پاییز (1382)

منبع: لوگوی آنلاین


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *