مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شیطان پرست شدن ریحانه پارسا / عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلوزیون بود ریحانه پارسا به ترکیه ماجرت کرد ریحانه پارسا حواشی زیادی  در فضای مجازی دارد ریحانه پارسا با سریال پدر به شهرت رسید. ریحانه پارسا از ایران مهاجرت کرد و دست به کار های شوک آوری زد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ریحانه پارسا فیلم عجیبی را در فضای مجازی منتشر کرد . او در این فیلم چهره خود را با فیلترهای اینستاگرامی تغییر داد و مخاطبان از او پرسیدند که آیا اخیرا شیطان پرست شده است یا خیر! اما او پاسخ دیگری در این باره نداده است.

استوری ریحانه پارسا

ریحانه پارسا عکس جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

ریحانه پارسا

بازگشت دوباره ریحانه پارسا به سینمای ایران

این روزها با اکران فیلم سینمایی گشت 3 که ریحانه پارسا قبل از خروجش از ایران بازی کرده بود حاشیه های او دوباره زنده شده اند و مردم او را در سینمای ایران می بینند. داستان حاشیه های فیلم گشت سه چه بود ؟ ریحانه پارسا قبل از خروجش از ایران در فیلم پر فروش گشت ارشاد ٣ بازی کرده بود که پیشبینی می شد با اکرانش رکورد فروش سال اخیر را جابه جا کند ولی با مهاجرت و برهنه شدن خود باعث توقیف این فیلم شده است. مسئولان این فیلم در حال رایزنی با مقامات برای مجوز اکران آن هستند و به نظر می رسد احتمال دارد این فیلم به زودی اکران شود. سهیلی در حالی خبر اکران فیلم جدیدش را اعلام می کند که همین چند روز پیش مرتضی شایسته، تهیه کننده پرکار سینما و دبیر شورای صنفی نمایش از تعیین تکلیف فیلمی خبر داده بود که به خاطر بازی ریحانه پارسا دچار حاشیه شده و در آستانه توقیف قرار دارد. بر اساس این خبر؛ خبرگزاری های هنری از قول شایسته نقل کرده بودند که «قرار است جلسه ای در تهران تشکیل تا مشخص شود با توجه به بازی ریحانه پارسا، سلبریتی تازه مهاجرت کرده ساکن ترکیه در فیلم «گشت ارشاد ٣»، آیا جدیدترین فیلم سعید سهیلی مجوز نمایش خواهد گرفت یا نه؟» پرسشی که با توجه به استوری اخیر سعید سهیلی به نظر می رسد که به پاسخ خود دست یافته و فرجام سومین فیلم از مجموعه کمدی «گشت ارشاد» مشخص شده است.

بیشتر بخوانید  ازدواج نیکا و امیر روز | فیلم عروسی نیکا و امیر روز

ریحانه پارسا

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *