شیشه رنگی



آنچه دیگران می خوانند:

برای تولید شیشه رنگی یا شیشه لاکوبل، شیشه از یک طرف با رنگی زیبا، جذاب و باکیفیت پوشانده شده است. شیشه رنگی این یک انتخاب ایده آل برای تزیین و طراحی دکوراسیون است. صرف نظر از اینکه رنگ مد روز یا معمولی را انتخاب می کنید، شیشه های رنگی جلوه های نوری را ارائه می دهند و چشم اندازهای جدیدی ایجاد می کنند.

مزایای شیشه های رنگی

طراحان داخلی شیشه های ویترای را به دلیل ویژگی های بسیار جذاب آن انتخاب می کنند، زیرا همه کاره است و با بسیاری از سبک ها و مدل های دکوراسیون داخلی هماهنگ است. این شیشه پس از نصب بلافاصله فضایی تازه و مدرن به فضا می بخشد. شیشه رنگی جایگزینی بادوام و تمیز برای دیوارهای خشک رنگ شده در مناطق پر تردد. مزایای اصلی شیشه های رنگی عبارتند از:

رنگ های نامحدود

بسیاری از شرکت های شیشه ای تطبیق رنگ سفارشی را ارائه می دهند، بنابراین می توانید به معنای واقعی کلمه شیشه رنگی مورد نیاز خود را در هر رنگی سفارش دهید.

شیشه اداری رنگی

این پانل های دیواری شیشه ای میکروب ها را جذب نمی کنند، از چربی پخت و پز اشباع نمی شوند، تمیز کردن بسیار آسانی دارند و به راحتی تمیز و ضدعفونی می شوند. از شیشه های رنگی در تولید و ساخت میزهای اداری و مدیریتی استفاده می شود. رومیزی میز اداری با ضخامت 10 میل با شیشه فوق شفاف تولید می شود.

ac847631-dd5c-45a6-b288-0fa8a899379b

بادوام

شیشه لاکوبل یا شیشه رنگی کوره به مرور زمان زیبایی خود را حفظ می کند. برخلاف کاغذ دیواری، دیوارپوشی است که در برابر ضربه و حرارت مقاوم است و به راحتی نمی شکند.

تنوع رنگ

استفاده از شیشه های رنگی انتخاب رنگ را بسیار راحت و راحت می کند و تضمین می کند که رنگی که انتخاب می کنید واضح بدرخشد.شیشه رنگی دارای 35 رنگ مختلف است که توسط تترافرم تولید و عرضه می شود.

طراحی با توجه به نیاز مشتری

شیشه رنگی آنها را می توان با مشخصات مختلف ساخت و روی سطوح مختلف افقی و عمودی قرار داد. همچنین می توان از آن به عنوان سطح نوشتاری استفاده کرد و فرصت های ارتباطی خلاقانه را فراهم می کند. لایه رنگ خراشیده نمی شود و در صورت استفاده برای حمام و آشپزخانه از رطوبت محافظت می شود.

بیشتر بخوانید  بلومبرگ از قول رئیس سابق موساد:

طرفدار محیط زیست

روکش های مورد استفاده فاقد فلزات سنگین و هیچ گونه مواد شیمیایی بوده و به محیط زیست آسیب نمی رساند.

کاربرد شیشه های رنگی

یکی از کاربردهای محبوب شیشه های رنگی استفاده در آشپزخانه، حمام، محیط تجاری و غیره است. از شیشه های رنگی در مجتمع های اداری و منازل برای تغییر فضای نشیمن استفاده می شود.

دیوارپوش شیشه ای رنگی

دیوارپوش شیشه ای رنگی می توان از آن برای کاربردهای مختلف در خانه ها و ساختمان ها استفاده کرد. نه تنها فضای داخلی شما را تکمیل می کند، بلکه در هر رنگ یا طرحی قابل سفارش است، تمیز نگه داشتن آن آسان است و نسبت به سایر مواد آسیب کمتری می بیند. در آشپزخانه ها، دیوار رستوران ها، هتل ها، مغازه ها، ادارات و غیره استفاده می شود.

دیوارها را می توان به طور کامل با شیشه های رنگی پوشاند تا محیطی روشن ایجاد کند. از طرفی می توان پانل های شیشه ای با رنگ های مختلف را با سلیقه چید تا دیواری مدرن ایجاد کند.

مبلمان اداری و مسکونی

شیشه های رنگی می توانند فضای بی پایانی از پیچیدگی و آرامش را از طریق عناصری مانند رویه میز شیشه ای، کمد و قفسه ها ایجاد کنند و به فضاهای داخلی عمق و سبک خاصی ببخشند.

43a07a4c-58b9-4ebd-b9de-b7bf90371052

کابین دوش شیشه ای

شیشه رنگی برای نصب در حمام نیز مناسب است، زیرا در برابر رطوبت مقاوم است، به راحتی ضدعفونی می شود و ظاهری شگفت انگیز دارد. سطوح بدون درز بزرگ و نگهداری آسان به معنای ایمنی بیشتر و تمیز کردن آسان است. استفاده از این شیشه در سرویس بهداشتی می تواند به سرعت فضای آن را بهبود بخشد و سبک آن را از سنتی به مدرن تغییر دهد.

به یاد داشته باشید که از نصب دیوارپوش های شیشه ای در جاهایی که باید لولاها، سوراخ های مته و غیره را نصب کنید، خودداری کنید، زیرا این کار باعث ترک خوردن شیشه می شود. یکی از جایگزین های آن است دوش حمام شیشه ای با درهای شیشه ای رنگی. در کابین دوش شیشه ای نیز می توانید از شیشه های رنگی در دیوار کابین دوش و دیوار شیشه ای سرویس بهداشتی و یا اطراف دوش شیشه ای استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  خدمت سربازی ۱۴ ماه شد! | ۳ ماه دیگر از خدمت سربازی کاهش یافت؟ +جزئیات

آشپزخانه

شیشه های رنگی نه تنها زیبا، بلکه بسیار کاربردی نیز هستند. سرآشپزها عاشق شیشه های رنگی هستند زیرا در برابر لکه های ناشی از نشت روغن مقاوم است و به راحتی تمیز و ضدعفونی می شود. شیشه رنگی در آشپزخانه در فضای بین کابینت ها و میزهای شیشه ای سفارشی استفاده می شود. می توانید آن را در آشپزخانه جدید یا بازسازی شده خود بگنجانید، یا از آن برای شاداب کردن فضای قدیمی بدون صرف هزینه زیاد برای بازسازی استفاده کنید.

شیشه های رنگی در ساختمان های تجاری

در محیط های تجاری میزها، دیوارپوش ها و پارتیشن های اتاق های مجزا از شیشه های رنگی ساخته می شوند. این شیشه به دلیل لبه های نرم، خطوط تمیز و سطحی که به راحتی تمیز می شود، برای دنیای تجارت ایده آل است. علاوه بر این، از آنجایی که تطبیق رنگ در دسترس است، تولید کنندگان شیشه های رنگی می توانند حتی شیشه هایی با رنگ های لوگوی شرکت برای دکوراسیون اداری ایجاد کنند که برای برندسازی بسیار مفید است.

یکی از موارد استفاده از شیشه های رنگی که شایسته ذکر است به عنوان تخته سفید است. هنگامی که یک تکه سفید از این لیوان به دیوار آویزان می شود، بلافاصله تبدیل به یک دیوارکوب و تخته سیاه شیک می شود که برای فضای اداری، اتاق جلسه، اتاق انتظار، اتاق مدرسه و خانه مناسب است.

شیشه رنگی چگونه ساخته می شود؟

اکنون که می دانید برای چه مواردی استفاده می شود، بیایید روند ساخت شیشه های رنگی را بررسی کنیم:

تولید کنندگان با شیشه های رنگی شروع می کنند که بر اساس مشخصات مشتری برش داده می شود. شیشه های رنگی باید کاملا تمیز شوند تا اطمینان حاصل شود که هیچ اثری روی آن باقی نمانده است. شیشه صاف روی میز برش اتوماتیک قرار می گیرد و معمولاً رنگ را در چند لایه روی شیشه می زنند.

بسته به فرآیند تولید، شیشه ممکن است به یک کوره بزرگ منتقل شود که در آن رنگ روی شیشه پخته شود تا از چسبندگی مناسب اطمینان حاصل شود. برخی از تولیدکنندگان حتی پس از اتمام رنگ لعاب پشت شیشه، همچنان می‌توانند شیشه را برش داده، تراش و جلا دهند. این شیشه قوی، ایمن و بسیار مقاوم در برابر حرارت، شوک حرارتی و اشعه ماوراء بنفش است، بنابراین برای کاربردهای داخلی و خارجی مناسب است.

بیشتر بخوانید  پیام دختر هنیه به نتانیاهو: خون پدرم پیروزی را رقم خواهد زد +ویدئو

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی معمولاً به اندازه و تعداد قطعات مورد نیاز و همچنین رنگ انتخابی بستگی دارد و هزینه نصب حرفه ای نیز به این قیمت اضافه می شود. و به طور کلی قیمت ها برای اندازه ها و رنگ های خاص متفاوت است.

اخرین حرف

به سادگی، شیشه رنگی تترافرمآنها بسیار شفاف هستند. ضخامت شیشه می تواند از 4 تا 20 میل متغیر باشد. می توان آن را هم از شیشه آنیل شده و هم از شیشه سکوریت تولید کرد. در نهایت می توان این شیشه را به انواع سطوح افقی و عمودی در محیط های خانگی و تجاری متصل کرد تا ظاهری شیک و امروزی با عملکرد و تطبیق پذیری بالا داشته باشد. اگر علاقه مند به استفاده از شیشه های رنگی در پروژه مسکونی یا تجاری خود هستید، این شرکت تترافرم، ارائه دهنده انواع شیشه های رنگی با کیفیت بالا می باشد. عینک سفارشی تخصص Tetraform و کارشناسان حرفه ای و ماهر است تترافرم آنها به شما کمک می کنند تا شیشه رنگی مناسب برای فضای داخلی خود را به گونه ای که برای خانواده یا تجارت شما کاربردی باشد با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

همچنین شرکت تترافرم همچنین خدمات پشتیبانی و پس از فروش محصولات خود را ارائه می دهد تا بتوانید با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید.

* مطلب فوق یک گزارش تبلیغاتی بوده و سایت خبری شامانف در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد


دیدگاهتان را بنویسید