شیری: تهیه منسوجات از آنچه من کاشته ام مهمتر است



کاپیتان نساجی گفت: “نتیجه تیم از آنچه من کاشتم مهمتر است و امیدوارم همه ما بتوانیم به تیم خود کمک کنیم تا شرایط خوبی را در جدول کسب کند.”

حامد شیری در گفت وگو با ایسنا ، در مورد شرایط نساجی و تساوی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط تیم خوب است اما بازی سختی در آبادان داشتیم و می خواستیم با امتیاز از آبادان برگردیم. ما می خواستیم برنده شویم ، اما با توجه به هوا بسیار گرم تساوی بسیار خوب بود. کار ما در لیگ سخت است اما باید تلاش کنیم روند خود را حفظ کنیم و بتوانیم تیم را در لیگ حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ادامه لیگ بسیار دشوار است زیرا تیم های دیگر تلاش می کنند و مسابقات بسیار سختی در پیش داریم. ما یک بازی برابر ذوب آهن داریم و باید همه کارها را انجام دهیم تا امتیازات باقیمانده را بدست آوریم و امیدواریم که این اتفاق بیفتد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا منسوجات را در لیگ حفظ کنیم.

کاپیتان نساجی در مورد همکاری با ساکت الهامی گفت: “او موفق شد در کمترین زمان ممکن بازیکنان را به خوبی بشناسد ، اما وقتی به تیم اضافه شد ، دست او برای جذب بازیکن بسته شد و او نتوانست بازیکن جذب کند. . “او از منابع تیم راضی بود و در کمترین زمان ممکن موفق شد تیم را به خوبی بشناسد و نتایج خوبی کسب کند. امیدوارم با حضور او بتوانیم در سایر مسابقات خوب کار کنیم و نتایج لازم را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید  پیام رامبد جوان از روی تخت بیمارستان

وی در مورد گل زیبایی که به صنعت نفت زد گفت: “من سالهای گذشته همین تجربه را داشتم و اولین گلم در لیگ برتر در همان ورزشگاه و همزمان بود. اگر فرصتی داشته باشم تمرین خواهم کرد ، اما مهمتر اینکه ، من توانستم به تیمم کمک کنم امتیاز کسب کند. نتیجه تیم از آنچه من کاشتم مهمتر است و امیدوارم همه ما به تیم خود کمک کنیم تا شرایط خوبی را در جدول کسب کند.

شیری افزود: هواداران انتظارات زیادی از ما دارند و این انتظارات موجه است. امیدوارم بتوانیم این انتظارات را برآورده کنیم ، زیرا به هر حال منسوجات در سراسر استان مازندران هوادار دارند و همه دوست دارند این تیم در لیگ برتر بماند. نساجی پس از 24 سال به لیگ برتر راه یافت و هواداران منتظر انتقال این تیم به لیگ برتر بودند. همه دوست دارند نساجی در لیگ بماند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید