مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شگفت انگیزترین هتل های هند + عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، اگر قصد سفر به هند را دارید و حوصله دارید، حتما به این مکان های آرامش بخش بروید و چند ماه استراحت کنید.

سایت اینترنتی کورگ

شگفت انگیزترین هتل های هند + عکس

تامارا کورگ با مساحتی بالغ بر 150 هکتار و به عنوان یکی از رمانتیک ترین استراحتگاه های کورگ برای زوج ها شناخته می شود، ترکیبی از طبیعت و تجمل را ارائه می دهد. 56 ویلا به سبک کلبه ای وجود دارد که هر کدام دارای چشم اندازهای خیره کننده از دره کورگ هستند. آنها یک استخر شنا و یک سالن بدنسازی مجهز دارند. سه گزینه مختلف برای اقامت وجود دارد. این اقامتگاه دارای طیف گسترده ای از تجربیات مانند جنگل درمانی، پیاده روی، رانندگی خارج از جاده و موارد دیگر است.

کابین کشور قرمز

شگفت انگیزترین هتل های هند + عکس

این استراحتگاه که در پشت آب‌های آرام سد کابینی قرار دارد، با یک استخر روباز خیره‌کننده روی دریاچه پذیرای بازدیدکنندگان است. این خانه های ییلاقی زیبا دارای جکوزی اختصاصی برای استراحت مهمانان هستند. آپارتمان های لوکس دارای یک مبل و فضای نشیمن تلویزیون هستند. بازدیدکنندگان همچنین می توانند از منظره ایوان خصوصی خود لذت ببرند.

رفت و آمد مکرر گوهانترا

شگفت انگیزترین هتل های هند + عکس

ایده غارها تصویری از بدوی بودن را به ما می دهد، اما در Gohantara Cave Resort احساس می کنید که از این دنیا خارج شده اید. معماری خارق‌العاده در کنار محیط آرام آن شما را بند می‌آورد. از مبتدیان گرفته تا سوئیت‌ها، می‌توانید از اتاق‌های تزئین شده منحصربفرد آن‌ها لذت ببرید.

رفت و آمد مکرر شیلندرا

شگفت انگیزترین هتل های هند + عکس

ریزورت شیلندرا یک دهکده هنری و ورزشی است که تجربه هیجان انگیزی را در یکی از مهم ترین مکان های تاریخی کارناتاکا به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. این به عنوان یک فرار برای افرادی که به دنبال آرامش هستند و همچنین یک مقصد عالی برای جویندگان هیجان است. فعالیت های ماجراجویی آن شامل طولانی ترین زیپ لاین در جنوب هند است. اتاق ها به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر تجمل را ارائه دهند و اتاق های سطح بالایی دارای استخرهای خصوصی یا جکوزی خصوصی هستند.

بیشتر بخوانید  آمار ویروس کرونا در ایران تا 23 خرداد 1401/7 بیمار شب گذشته فوت کردند.

رفت و آمد مکرر زلاتان مایل

شگفت انگیزترین هتل های هند + عکس

هتل گلدن مایل ریزورت که در 28 کیلومتری مرکز میراث و موزه هوانوردی قرار دارد، مشرف به باغ است. در حدود 29 کیلومتری فوروم مال، کورامانگالا، همه اتاق‌های این استراحتگاه مجهز به اینترنت بی‌سیم، فضای نشیمن هستند. اتاق‌های گلدن مایل ریزورت دارای میز و حمام خصوصی هستند. این اقامتگاه بوفه یا صبحانه آلاکارته ارائه می دهد. یک زمین بازی برای کودکان ارائه می دهد. می توانید در استراحتگاه بیلیارد بازی کنید.

رفت و آمد مکرر درخشان

شگفت انگیزترین هتل های هند + عکس

تلفیقی از مهمان نوازی سنتی و راحتی مدرن، ریزورت رادیانت با باغ های زیبا و فضای سبز فراوان پذیرای مهمانان خود است. این استراحتگاه دلپذیر که در 5 کیلومتری پارک ملی Bannerghatta قرار دارد، طیف وسیعی از امکانات تفریحی از جمله زمین تنیس، مرکز آبگرم و سلامتی، اتاق بازی، غذاخوری در فضای باز و سالن های ضیافت را ارائه می دهد. اتاق ها با مبلمان مدرن طراحی شده اند و فضای داخلی پیچیده و روشنی دارند.

سوئیس رویال سوئیت ها

شگفت انگیزترین هتل های هند + عکس

سوئیس رویال سوئیت یک ویلای مجلل 5 خوابه با فضای داخلی زیبا به سبک تجاری است. هر اتاق با موضوعی معاصر طراحی شده است، با محیطی شیک و پر جنب و جوش که به یک بالکن بزرگ منتهی می شود. اتاق نشیمن درجه یک مجهز به سیستم های نورپردازی منحصر به فرد، تودوزی کاملاً جدید و پنجره های از کف تا سقف است. امکانات دیگر عبارتند از دسترسی به اتاق غذاخوری، تراس، استخر روباز و صبحانه.

استراحتگاه سوگی

واقع در قلب کافه تریا قدیمی کورگ، مقصدی ایده آل برای یک سفر رمانتیک و آرامش بخش با معشوق است. این اقامتگاه حریم خصوصی کاملی را در یک مکان عجیب و غریب در دامان طبیعت با اقامتگاه‌های زیبا و رستوران‌های مجلل ارائه می‌دهد، استراحتگاه دارای اسپا و استخر برای فرار از استرس زندگی روزمره است. پیاده روی در طبیعت، ماهیگیری مسئولانه برخی از تجربیات ارائه شده در اینجا هستند.

بیشتر بخوانید  زلزله بزرگ و مهیب طبس را لرزاند + جزئیات

کابین عقب تکاملی

این هتل زیبا دارای دکوراسیونی منحصر به فرد با کفپوش های چوبی و سقف های کاهگلی است. هر خانه ییلاقی با یک استخر بی نهایت زیبا مشرف به رودخانه Kabini و اسپاهای سرپوشیده آرامش‌بخش با انواع درمان‌های پمپ آیورودا، یک اتاق غذاخوری خصوصی، حمام‌های بزرگ و محیطی عالی دارد. این رستوران انواع مختلفی از غذاها را سرو می کند و این مکان تا فرودگاه میسور حدود 90 کیلومتر فاصله دارد.

رفت و آمد مکرر با منظره آسان کابین

این اقامتگاه برای سفر با دوستان یا خانواده بسیار مناسب است. دارای امکانات باربیکیو و زمین بازی کودکان است و در نزدیکی آب‌های خلوت کابانی در منطقه کارناتاکا واقع شده است که در 39 کیلومتری Wayanad قرار دارد. بازدیدکنندگان می توانند از غذاهای خوشمزه در رستوران داخل خانه لذت ببرند. تمامی اتاق ها مجهز به بهترین امکانات رفاهی هستند.

<п>اعلامیه شگفت انگیزترین هتل های هند + عکس اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *