شکیرا از دعواش با پیکه پول پارو می‌کند



آنچه دیگران می خوانند:

جرارد پیکه ستاره بارسلونا و شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی یکی از مشهورترین زوج های جهان بودند که حالا پس از جدایی، عواقب این اتفاق همچنان ادامه دارد.

شکیرا که دلیل این جدایی ناگهانی را خیانت پایک عنوان کرد و حتی ترانه ای هم در این باره خواند، برای اولین بار به طرز جالبی متوجه خیانت همسرش شد. خواننده کلمبیایی برای یافتن ظرف مربای توت فرنگی مستعمل از سفر به خانه بازگشت، در حالی که نه او و نه دیگر اعضای خانواده به این نوع مربا علاقه ای نداشتند!

به گفته برخی منابع خبری، این اولین بار است که شکیرا به جرارد پیکه این گونه مشکوک می شود و کاملاً کارآگاهی است.

لازم به ذکر است که پیکه و شکیرا 11 سال با هم زندگی کردند و حاصل این زندگی مشترک دو فرزند است.

آهنگ جدید شکیرا که جنجال های زیادی را به دنبال داشت خیلی سریع به موفقیت دست پیدا کرد و در فضای مجازی بینندگان زیادی داشت. این آهنگ جنجالی از زمان انتشار در هفته گذشته توانسته است 122 میلیون استریم دریافت کند.

برنامه صبحگاهی “Telecinco El Programa de Ana Rosa” اخیرا به بررسی درآمد این خواننده کلمبیایی از این آهنگ پرداخته است. همانطور که آنها اعلام کردند شکیرا 512000 دلار از یوتیوب، 500000 دلار از آمازون، 360000 دلار از Spotify و 120000 دلار از اپل درآمد داشته است.

بیشتر بخوانید  مجری معروف دلیل چادری بودن الهام چرخنده را لو داد

این برنامه تلویزیونی اسپانیایی همچنین فاش کرد که شکیرا در مجموع چقدر از سه آهنگ آخر خود که همگی پس از جدایی او از پیکه منتشر شده اند، درآمد داشته است.

آهنگ “Te felicito” که در آوریل 2022 منتشر شد، بیش از 445000 میلیون استریم دارد و حدود 10 میلیون دلار درآمد دارد. همچنین آهنگ “مونوتونیا” با حضور اوزونا دو ماه پیش منتشر شد و 166 میلیون استریم دارد و این یعنی 3 میلیون و 554 هزار دلار درآمد داشته است.

تخمین زده می شود که شکیرا حدود 15 میلیون دلار از ترانه هایی که در آنها از پایک نام می برد درآمد داشته است.

از سوی دیگر، پیکه با رنو و کاسیو، دو برندی که در جدیدترین آهنگ شکیرا از آنها نام برده شده، قراردادهای اسپانسری امضا کرده است. در واقع به نظر می رسد که هم خواننده و هم بازیکن سابق فوتبال می خواهند در این جدایی تا جایی که ممکن است درآمد کسب کنند.


دیدگاهتان را بنویسید