شکوری: نتیجه بازی پیکان – ماشین آلات پاسخ شدید دشمنان و حاشیه سازی علیه پرسپولیس بود – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


ابراهیم شکوری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیم وی در مورد پیروزی 3-0 پرسپولیس مقابل تراکتور و فاصله کم سفیدپوشان تا پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر گفت: “این بازی سختی بود.” وقتی تیم های دیگر می بینند پرسپولیس چهار بار قهرمان لیگ شده و در شرف کسب پنجمین قهرمانی متوالی است ، قطعاً می خواهند نمایشی متفاوت از خودشان به نمایش بگذارند. خدا را شکر بچه ها توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. البته این بازی می توانست اهداف بیشتری داشته باشد اما با توجه به شرایط سخت بازی فکر می کنم نتیجه خوب بود.

وی درباره دیدار با پیکان و نگرانی هواداران برای دست کم گرفتن این تیم توضیح داد: ابتدا از همه اعضای تیم و باشگاه تشکر می کنم. تیم ما به مدت 15 ماه در مسابقات فشار قوی شرکت می کند. از لیگ قهرمانان آسیا تا سوپرجام ، ما واقعاً باید به بازیکنان و کادرفنی خدا قدرت بدهیم. اکنون بیشتر بازیکنان ما ملی هستند و ما کادر فنی قدرتمندی داریم که می دانند فوتبال تا آخرین سیگنال ادامه خواهد داشت. بچه ها پیروزی برابر تراکتور و همچنین ماشین را فراموش کرده اند و همه اعضای تیم و باشگاه می دانند که ما باید جمعه را با موفقیت از زمین خارج کنیم و یک اتفاق تاریخی رقم بزنیم.

وی در پاسخ به اینکه تیم پیکان نیز با 5 گل تیم مهندسی را شکست داد اما هفته گذشته پرسپولیس به پیروزی پرگل برابر باشگاه مهندسی متهم شد ، به تسنیم گفت: “با توجه به اینکه ماشین سازی در پاییز حل شده است ، این نتایج طبیعی است . نتیجه دیروز پیکان پاسخی بسیار شدید برای کسانی بود که می خواستند پرسپولیس را به حاشیه برسانند. همانطور که گفتم ، این خصومت ها در مورد تیمی وجود دارد که چهار فصل قهرمان شده و در آستانه لیگ پنجم است. در فوتبال همه می دانند آنچه در زمین اتفاق می افتد مهم است و خدا را شکر تیم ما با تمام وجود در زمین کار می کند. ما به خوبی می دانیم که باید اتفاقات بازی قبلی را فراموش کنیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید  خانه کرای بنایی تاریخی در خراسان رضوی است

شکوری درباره جایزه باشگاه پرسپولیس برای اعضای تیم قبل از بازی با تراکتورسازی و اینکه آیا جایزه دیگری قبل از پایان هفته پرداخت می شود ، اظهار داشت: در مورد بحث های مالی ، باشگاه پرسپولیس به عنوان باشگاهی با نام دولتی اما از بودجه دولت استفاده می کند درست ، همیشه سرکوب شده است این جوایز احتمالاً حداقل کاری است که می توان برای تیم خوب ما انجام داد. قطعاً نیازی به کمک باشگاهی است که در شرف کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود است ، از طریق سازمان ها و نهادهای مختلف.

وی افزود: با توجه به شور و اشتیاق که باشگاه ما حداقل در نیمی از جامعه ایجاد می کند ، کارهای بیشتری می توان انجام داد ، اما متأسفانه در هیچ کجا به ما کمک نمی شود. جایزه پرداخت شده کوچکترین جایزه ای بود که استحقاق کودکان را داشتند. امیدوارم روزی فرا برسد که باشگاه شرایط مالی خوبی را به همراه داشته باشد. در هر صورت ، باشگاه تمام تلاش خود را می کند تا با وجود تمام مشکلات موجود و تحریم ها و درآمدی که به باشگاه داده نمی شود مانند حقوق تلویزیون و سایر درآمد ، بهترین امکانات را برای اعضای تیم فراهم کند.

سخنگوی باشگاه در پرسپولیس گفت: “ما بارها در مورد امور مالی و درآمد باشگاه صحبت کرده ایم.” در واقع هیچ درآمدی وجود ندارد. ما از مسئولان می خواهیم بر اساس طبقه بندی ، هواداران و سایر مشکلات به باشگاهها حق بدهند. حقوقی برای تلویزیون ، تبلیغات محیطی ، حق چاپ و سایر موارد وجود دارد ، اما متأسفانه به آنها تعلق نمی گیرد. این حق باشگاه ها است که امیدواریم به زودی حل شود. یکی از شعارهای فدراسیون جدید درآمدزایی و استقلال باشگاه ها بود و امیدواریم این کار را انجام دهند اما تا به امروز حتی یک ریال درآمد نداشته ایم. نه تبلیغات محیطی و نه حق پخش تلویزیونی.

بیشتر بخوانید  درگذشت کارگردان معروف | پری صابری کارگردان معروف در گذشت

شکوری آخرین وضعیت پرونده کالدرون را نیز توضیح داد: پرونده کالدرون مانند سایر پرونده هایی بود که در طول مدت تصدی ما در چند ماه گذشته در مورد باشگاه اتفاق افتاد. فکر می کنم تا چند روز دیگر حکم نهایی صادر شود و ما موظف به اجرای خواسته های وی هستیم. خدای ناکرده ، ستون هایی که باید کمک کنند باید به حل این مشکل کمک کنند. ما سعی کردیم مشکلات را به حداقل برسانیم و در آینده میراث بدی بر جای نگذاریم.

آیا با کالدرون صحبت کرده اید؟ او پاسخ داد: “بله”. از طریق دوستان صحبت شد ، اما کالدرون رای نهایی فیفا را دارد و باشگاه باید این مبلغ را پرداخت کند. من فکر می کنم اکنون تمرکز هواداران و باشگاه بر روی بازی روز جمعه است تا یک اتفاق تاریخی رخ دهد و فکر می کنم پس از آن می توانیم در مورد بسیاری از مسائل صحبت کنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید