شکسته شدن رکورد تولید 4 سال اخیر در شرکت تولید رینگ سایپا



مظفر فروتن با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به تاکید مدیریت ارشد مجموعه و در راستای تحقق استراتژی و اهداف سال جاری از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه مبلغ 3 میلیون و 9 هزار و 10 رینگ برای خودرو تولید، مونتاژ و در اختیار خودروسازان قرار خواهد گرفت و مشخص شد که در کل سال گذشته ۲ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۸۶۹ رینگ بوده است.

وی افزود: 93 درصد چرخ های تولیدی مربوط به خودروهای سبک و 7 درصد مربوط به خودروهای نیمه سنگین و سنگین است.

فروتن تصریح کرد: توجه به شعار سال «تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال جدید» راهبرد اصلی شرکت تولیدی رینگ سایپا است و در این راستا مواردی از جمله: عرضه محصولات باکیفیت و مطابق با ملی و استانداردهای بین المللی، رعایت ضوابط و مقررات مدیریت کیفیت در صنعت خودرو، استقرار سیستم مدیریت سلامت و ایمنی در کار، نوآوری، خلاقیت، تکیه بر دانش بومی، استفاده از منابع ملی، تشکیل زنجیره تولید، تلاش برای کاهش ضایعات، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و رضایت مشتریان از دستاوردهای مهم این شرکت است.

وی افزود: با همکاری و تعهد زحمتکشان شرکت رینگ سازی سایپا در تمامی سطوح سازمانی، برای اولین بار از سال 1397 به رکورد ماهیانه 359.69 حلقه مونتاژ ست چرخ در آذر ماه 1401 رسیدیم که تاکنون ثبت نشده است. در 4 سال گذشته . . همچنین در این ماه رکورد 16 هزار و 732 حلقه به خودروسازان ارسال شد که در 4 سال گذشته ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید  فرمول جدید پرداخت یارانه‌ها اعلام شد؛ یارانه این گروه حذف می‌شود + جزییات

مدیرعامل شرکت رینگ سازی سایپا با بیان اینکه این شرکت به عنوان بزرگترین مجموعه تولید رینگ و مونتاژ رینگ و لاستیک با داشتن خطوط مونتاژ چرخ اتوماتیک و استفاده از دانش داخلی و نیروی متخصص توان رقابت با نمونه های خارجی را دارد، گفت: مواد اولیه، زیرساخت های عملیاتی و کارکنان ماهر و حرفه ای یکی از مزیت ها و عوامل بهبود کیفیت در این شرکت می باشد.

وی بیان کرد: شرکت تولیدی سایپا در هفته اول بهمن ماه موفق به صدور فاکتور برای بیش از 20 هزار دستگاه خودرو و خودروهای تجاری در کشور شد به طوری که تعداد فاکتورهای صادر شده از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه 40 فقره افزایش داشته است. سال گذشته درصد را نشان می دهد.

فروتن افزود: شرکت تولیدی سایپا در نظر دارد در سال آینده ظرفیت های تولید با کیفیت را با تکیه بر افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و حداکثر استفاده از ظرفیت های موجود افزایش دهد و مطابق با استراتژی های کلان گروه سایپا با اجرای پروژه های جدید گام های موثرتری بردارد. در ارتقای فناوری، توسعه محصول و توسعه بازار.

سایپان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید